Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان آبادان از پیگیری پرونده ضرب و شتم یک دختر آبادانی خبر داد که فیلم آن اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و جنجال به پا کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حمید مرانی‌پور با اشاره به احضار  پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آبادان اظهار داشت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، نسبت به احضار یکی از کارکنان شرکت نفت و برادرش به منظور بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آنها اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

دادستان آبادان تصریح کرد: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضایی درج نشده و تنها در اردیبهشت سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

وی ادامه داد: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

مرانی پور تاکید کرد: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از یکی از کارکنان شرکت نفت شکایت کرده و قوه قضاییه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت یادشده و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.

انتشار فیلمی در روزهای اخیر از درگیری خانوادگی یک زن در آبادان در فضای مجازی خبر ساز شده است و عده ای هم بدون اطلاع از ماجرا برای این درگیری خانوادگی سناریوسازی کرده اند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زنی جوان در شادآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام این خبر بود که تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله شادآباد تهران شده و تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند.»

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند، این دوربین‌ها را مورد بازبینی قرار دادند و در جریان آن متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اتباع خارجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد، گفت: متهمان به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازحویی قرارگرفتند که در جریان آن یکی از متهمان به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد گفت که دختر جوان از گذشته با آنان مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بوده تا اینکه مدتی قبل تلفن همراه او را سرقت کرده و پا به فرار گذاشته است. به همین دلیل نیز با دو نفر از دوستانش نقشه‌ای را طراحی کرده تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و موبایلش را پس بگیرد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • آدم‌ربایی زباله‌گرد‌های غیرقانونی بخاطر یک موبایل
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!