Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:04:16 GMT

مخالفت ۷۰۰ اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۴۴۵

مخالفت ۷۰۰ اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ

بیش از ۷۰۰ اقتصاددان از جمله چندین برنده جایزه نوبل با انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا مخالفت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، بیش از 700 اقتصاددان از جمله چندین برنده جایزه نوبل با انتشار نامه ای سرگشاده مخالفت خود را با انتخاب مجدد ترامپ اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش در بخشی از این نامه آمده است: دونالد ترامپ تنها در یک دوره ریاست جمهوری، ایالات متحده را غیرقابل شناسایی کرده و این کار برای او هیچ گونه عواقبی نداشته است.

عمق فسادی که در مناظره آخر بایدن ــ ترامپ رونمایی شدترامپ: بحران کرونا به زودی پایان می‌یابد

اقتصاددانان مذکور دوره ریاست جمهوری ترامپ را یک "توهین مداوم" علیه دموکراسی ارزیابی کرده و واکنش دولت ترامپ به شیوع ویروس کرونا را "انتشار اطلاعات نادرست و خطرناک" توصیف کردند.

اقتصاددانان در ادامه این نامه افزودند: به این دلایل، ما قاطعانه توصیه می کنیم که رای دهندگان به دنبال احیای دموکراسی باشند آن هم از طریق رای دادن به برکناری ترامپ از قدرت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

از جمله امضاکنندگان این نامه می توان به برندگان جایزه نوبل از جمله پل میلگروم، اولیور هارت و آلوین روث اشاره کرد.

ترامپ در مناظره انتخاباتی پنجشنبه شب با رویکرد جو بایدن برای مدیریت اقتصاد آمریکا به شدت مخالفت کرد و معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده را متهم کرد که اقتصاد آمریکا را به ورطه ای از رکود و بحران هدایت خواهد کرد که شما هرگز آن را تجربه نکرده اید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند