Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور بر تلاش برای حفظ حقوق اصناف در عین تأمین حقوق شهروندان تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این نشست که امروز برگزار شد، مسئول کانون دفاتر خدمات قضایی، رییس سردفترداران اسناد رسمی، رییس کارشناسان دادگستری تهران، معاون سازمان نظام پزشکی، رییس سازمان نظام مهندسی، رییس دفاتر پیشخوان دولت، رییس دفاتر ازدواج و طلاق و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل روز کشور و ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی اصناف و مجامع بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که دبیر هیات دولت نیز حضور داشت، معاون اول رییس جمهوری ضمن استقبال از دیدگاه‌های تخصصی رییسان صنوف و مجامع حرفه‌ای کشور بر تلاش برای حفظ حقوق اصناف در عین تأمین حقوق شهروندان تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی از وضعیت توسعه و رشد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم.

به گزارش اعتمادآنلاین در ادامه چکیده ای از این گفتگو را می‌خوانید:

معتقدم در سال ۸۴ که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج سال تولید خودرو را به یک میلیون دستگاه رساندیم. در دوره دوم اصلاحات خودرو‌های روز دنیا در کشور تولید شدند. پیکان حذف شد و خودروی ال۹۰ را با همان قیمت پیکان برای اقشار ضعیف تولید کردیم. مجلس هفتم دو طرح خارجی دولت آقای خاتمی را متوقف کرده بود. به نمایندگان مجلس گفتم، اجازه نمی‌دهم طرح تولید ال۹۰ با شرکت رنو را متوقف کنید، می‌خواهید استیضاحم کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین