Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:01:32 GMT

واکنش جالب حسینی در بازی دوستانه استقلال /عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۵۳۸

واکنش جالب حسینی در بازی دوستانه استقلال /عکس

سیدحسین حسینی با گذر از روزهای سخت بعد از فینال جام حذفی مقابل تراکتور با انگیزه بالا و تلاش بسیار خودش را به روزهای اوج نزدیک می کند. دروازه بانی که در لیگ نوزدهم پیراهن شماره یک استقلال را برتن داشت، حالا با وجود حضور رشید مظاهری در این تیم انگیزه بالاتر هم رفته و همچنان برای حفظ جایگاه خودش می جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در تمرینات استقلال و بازی های دوستانه قبل از شروع فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است. این دروازه بان که حالا یک رقیب جدی هم پیدا کرده، با وجود پیشنهاد هایی که داشت تصمیم گرفت در استقلال بماند و به کارش در جمع آبی ها ادامه دهد. از این رو با جنگندگی بالا و تلاش بسیار برای روزهای سخت آینده خودش را آماده می کند.

حسینی در جریان بازی دوستانه امروز استقلال مقابل هوادار هم یک نیمه در ترکیب تیمش به میدان رفت و توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او در یک صحنه که بازیکن هوادار می توانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند، با ضربه ای آکروباتیک توپ را دور کرد تا سیوی فوق العاده داشته باشد و توانایی های فنی اش را یکبار دیگر نشان بدهد.

بی تردید با شرایطی که حسینی دارد در لیگ بیستم شاهد یک رقابت جذاب میان او و رشید مظاهری درون چارچوب دروازه استقلال خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: سردار مشکوک به کرونا و در انتظار نتیجه آزمایش

253 251

کد خبر 1447211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید حسین حسینی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود