Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:59:03 GMT

ناجا و سپاه در هر شرایطی کنار هم هستند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۶۵۹

ناجا و سپاه در هر شرایطی کنار هم هستند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند، گفت:دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم؛ امروز، در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق هیات همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار "حسین اشتری " فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری در این دیدار صمیمانه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا، افزود: پیام ایشان موجب ارتقاء روحیه ما و همه نیروهای پلیس شد؛ همکارانم از دورترین نقطه تا بازنشستگان، به وجود خود افتخار می کنند و توفیق سربازی ولایت را غرور آفرین می دانند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: هدف ما در این هفته، ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر به امور کارکنان ناجا است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ماموریت های ناجا و گستردگی کار در آن، این نیرو را به عنوان یک سازمان بی نظیر در بین سایر سازمان ها رقم زده و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ناجا علاوه بر ماموریت های ذاتی خود یک سازمان خدمتگزار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای مسلح  همزمان با شیوع کرونا ادامه داد: امروز این مهم، مورد تاکید فرمانده معزز کل قوا(مدظله العالی) است و ایشان تاکید فرمودند که همه سازمان ها بایستی در این خصوص پای کار باشند گرچه معظم له از اقدامات انجام شده ابراز رضایت نمودند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان "با هم برای امنیت و سلامت" بیان کرد: امروز حافظان امنیت و سلامت در کنار هم هستند تا بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.

سردار اشتری با تقدیر و تشکر از حمایت های فرمانده سپاه پاسداران گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.   تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح و سایر بخش ها می تواند تلاش دشمنان را ناکام و توطئه آنان را خنثی کند و وظیفه همه ما این است که چنین  تعامل و همدلی را حفظ و ارتقاء دهیم.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اشتری سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کنار هم هستند نیروهای مسلح هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • (تصاویر) دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا