Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر با استعفای عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفای خود را قبل از جنجال‌های چند روز اخیر مهدی رسول پناه سرپرست سابق و رئیس هیات مدیره سرخپوشان به وزارت ورزش و جوانان داده بود.

عدم همسویی دیدگاه‌های مدیریتی وی با سیاست‌های رسول پناه از دلایل استعفای او از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان شده بود که با کناره گیری سرپرست سرخپوشان پس از انتشار ویدئوهای جنجالی از وی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغبتی که استعفای خود را در اختیار وزارت ورزش قرار داده بود با مخالفت مسعود سلطانی فر روبرو شده است. وزیر ورزش خواهان تداوم فعالیت رغبتی در باشگاه پرسپولیس شده تا امور جاری را پیگیری کند.

باید دید رغبتی که مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش نیز هست نسبت به مخالفت با استعفای او از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه واکنشی نشان می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر علی رغبتی مسعود سلطانی فر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در راستای اعلام سازمان انتقال خون استان مبنی بر کاهش ذخایر خونی در فارس، تا پانزدهم ماه مبارک رمضان،  ورزشکاران و مسئولان این هیات ۳۷۰ واحد خون را در قالب پویش نذر خون اهدا کردند.
محمدرضا جعفری افزود: در این پویش، اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، مسئولان کمیته‌ها، روسای شهرستان‌ها و ورزشکاران هیات‌های ورزش همگانی استان فارس بصورت خودجوش به یاری بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خون شتافتند.

بیش از ۷۰ مرکز درمانی در استان فارسبه گروه های خونی نیاز مبرم دارند. 

هزار و ۵۰۰ فرد مبتلا به بیماری تالاسمی که اغلب کودکان هستند در استان فارس زندگی می کنند که باید هفتگی به آن‌ها خون داده شود. 

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد