Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@07:16:58 GMT

روزبه چشم در ترکیب ام اصلال برابر اف سی قطر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۸۰۷

روزبه چشم در ترکیب ام اصلال برابر اف سی قطر

این دیدار از ساعت 20:15 برگزار خواهد شد.

ام صلال امشب از ساعت 20:15 به وقت تهران در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف اف سی قطر می رود.

به گزارش طرفداری، در همین راستا ترکیب این دیدار اعلام شد که روزبه چشمی، مدافع سابق استقلال در ترکیب  ام صلال برای این بازی حضور داشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار

به گزارش ورزش‌ سه، سپاهان پس از پیروزی در دربی اصفهان حالا با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات لیگ برتر می‌اندیشد و امیدوار است در ورزشگاه سیروس قایقران و در مقابل ملوان بندر انزلی بتواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.
ماروئس البته مثل همیشه برای این مسابقه هم غایبانی دارد. این بار علاوه بر محمد دانشگر که وضعیت مصدومیت او بسیار پیچیده است و شاید تا انتهای فصل فرصت بازی به دست نیاورد، شرایط برای محمد جواد حسین نژاد و رضا اسدی به گونه‌ای رقم خورده که همراه با تیم به انزلی سفر نکردند.
با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان را در مسابقه هفته بیست و پنجم به شرح زیر تصور کرد:
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مهمترین ابهام ترکیب سپاهان در این مسابقه حضور پیام نیازمند در ترکیب اصلی است که طی هفته‌های اخیر به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا شرایط بازی نداشته است. با این حال حضور جدی او در تمرینات پیش از مصاف برابر ملوان و همچنین حضور در فهرست دیدار برابر ذوب آهن این تصور را به وجود آورده که سرانجام و پس از چهار مسابقه غیبت بتواند به ترکیب برگردد.
در خط دفاعی با توجه به عملکرد خوب سپاهان در بازی‌های اخیر انتظار می‌رود که تغییری ایجاد نشود و این همان چیزی است که در خط میانی هم به نظر می‌رسد اتفاق بیفتد.
در نهایت در خط هجومی که رضا اسدی به دلیل مصدومیت غایب است مثل همیشه فرشاد در کنار شکاری و مغانلو بازی خواهند کرد.
سپاهان در سه بازی اخیر برابر ملوان با سرمربیگری مورایس دو تساوی و یک شکست در هزینه و دردناک کسب کرده و می‌خواهد در مسابقه چهارم هر طور که شده با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند
  • همسران روزبه چشمی و مهرداد محمدی تماشاگر ویژه دیدار استقلال + عکس
  • قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت