Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@05:27:40 GMT

واکنش جالب حسینی در بازی دوستانه استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۸۱۱

  به گزارش جام نیوز، ورزش سه نوشت: دروازه بان استقلال در بازی دوستانه مقابل هوادار تهران یک سیو عجیب و به موقع داشت.

 

سیدحسین حسینی با گذر از روزهای سخت بعد از فینال جام حذفی مقابل تراکتور با انگیزه بالا و تلاش بسیار خودش را به روزهای اوج نزدیک می کند. دروازه بانی که در لیگ نوزدهم پیراهن شماره یک استقلال را برتن داشت، حالا با وجود حضور رشید مظاهری در این تیم انگیزه بالاتر هم رفته و همچنان برای حفظ جایگاه خودش می جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی در تمرینات استقلال و بازی های دوستانه قبل از شروع فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است. این دروازه بان که حالا یک رقیب جدی هم پیدا کرده، با وجود پیشنهاد هایی که داشت تصمیم گرفت در استقلال بماند و به کارش در جمع آبی ها ادامه دهد. از این رو با جنگندگی بالا و تلاش بسیار برای روزهای سخت آینده خودش را آماده می کند.

 

حسینی در جریان بازی دوستانه امروز استقلال مقابل هوادار هم یک نیمه در ترکیب تیمش به میدان رفت و توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او در یک صحنه که بازیکن هوادار می توانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند، با ضربه ای آکروباتیک توپ را دور کرد تا سیوی فوق العاده داشته باشد و توانایی های فنی اش را یکبار دیگر نشان بدهد.

 

بی تردید با شرایطی که حسینی دارد در لیگ بیستم شاهد یک رقابت جذاب میان او و رشید مظاهری درون چارچوب دروازه استقلال خواهیم بود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سید حسین حسینی نیوز بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی