Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن‌مونیخ با پنج گل از سد آینتراخت فرانکفورت گذشت اما این لایپزیش بود که صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

به گزارش مشرق، هفته پنجم مسابقات بوندسلیگای آلمان با انجام چهار دیدار از ساعت ۱۷ پیگیری شد که در مهمترین دیدار بایرن‌مونیخ موفق شد به یک برد درخشان دست پیدا کند در حالی که لایپزیش به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هانس دیتر فلیک در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان آینتراخت فرانکفورت بودند و موفق شدند حریف خود را با نتیجه پرگل پنج بر صفر شکست دهند. رابرت لواندوفسکی ستاره این بازی بود و موفق شد در دقایق ۱۰، ۲۶ و ۶۰ برای تیمش گلزنی و هت‌تریک کند. دیگر گل‌های باواریایی‌ها توسط لروی سانه در دقیقه ۷۲ و جمال موسیالا در دقیقه ۹۱ به ثمر رسید.

بایرن مونیخ با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان یولین ناگلزمن در تیم لایپزیش مقابل میهمان خود هرتابرلین به برتری ۲ بر یک رسیدند و  با ۱۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.  دایوت اوپامکانو و مارسل سابیتزر در دقایق ۱۱ و ۷۷ برای لایپزیش گلزنی کردند.

در ۲ بازی دیگری که از ساعت ۱۷ آغاز شد، تیم‌های یونیون برلین و فرایبورگ به تساوی یک بر یک قناعت دادند. ماینز هم با نتیجه سه بر ۲ به میهمان خود بروسیا مونشن‌گلادباخ باخت.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بایرن مونیخ لایپزیگ بوندسلیگا لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکار‌ی‌شان به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین 10 تا 12 میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

آمادگی ستاره بایرن مونیخ برای مذاکره با آرسنال

توخل که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 49 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن 32 برد، 6 تساوی و 11 شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!