Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت : واگذاری دو باشگاه فرهنگی و ورزشی کشور به بخش خصوصی یکی از اقدامات مهم دولت تدییر و امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: آنچه در ورزش روستایی اتفاق افتاد ایجاد  ۴۳۰۰ خانه ورزشی در روستا ها بود و در بخش عمرانی افتتاح هایی توسط رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت که  نشان دهنده تلاش های شبانه روزی همکاران ما در کشور است که قطعا با تلاشی که وزیر ورزش در بخش های مهم کشور و تصمیماتی که در بخش های  هیات دولت گرفته می شود جز روزنه های تلاشگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده تصریح کرد : تصویب "نظام جامع باشگاه داری" یکی از کارهای مهم  و ماندگار در دولت تدبیر و امید که  با پیگیری های وزیر ورزش در طی یکساله گذشته  انجام شد واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی کشور پرسپولیس و استقلال  به بخش خصوصی است که تا پایان پاییز از طریق فرابورس این دو شرکت واگذار می شود.

تقی زاده لزوم استفاده از شیوه های جدید و نوین، فن آوری و اطلاعات و حذف کاغذ و بهره برداری از هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: باید استان تهران به عنوان استان نمونه کشوری مطرح شود و از تمامی ظرفیت ها، نیروهای انسانی استفاده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم بصورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت‌ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستا‌ها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. امام در ابتدا به وسیله پمپ‌های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستا‌ها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگرو‌ها را ساماندهی کنیم و این آبی که سد‌ها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم