Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس پس از پیروزی در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ اظهار داشت: فرصت عالی بود که از خودمان دفاع کنیم. برخی چیزها قابل بحث نیستند مثل ثبات، سختی و لیاقتی که در این بازی خودمان به نمایش گذاشتیم. ما 90 دقیقه تلاش کردیم.

کاپیتان رئال مادرید گفت: پس از یک هفته دشوار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم تمام حرف‌هایی به تیم زدند ما سعی کردیم متحد عمل کنیم. این اتحاد در تیم می‌تواند سخت‌ترین لحظات را آسان کند.

بهترین بازیکن زمین گفت: ما امروز سختی زیادی کشیدیم، زیاد دویدیم ولی همکاری ما نتیجه داد. باید از این پیروزی لذت ببریم ولی فراموش نکنیم که سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی داریم.

راموس در خصوص گل خود و پنالتی که از لنگله گرفت، گفت: از گل خودم خوشحالم. پنالتی بسیار واضح بود. او پیراهن من را کشید و من نتوانستم بپرم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا سرخیو راموس پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!