Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:51:37 GMT

مظاهری پرونده مهم را برد؛ تراکتور جریمه شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۹۹۷

مظاهری پرونده مهم را برد؛ تراکتور جریمه شد

رشید مظاهری، گلر استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته با وجود قراردادی که با باشگاه تراکتور داشت اقدام به فسخ یک طرفه و جدایی از این تیم کرد و از همین رو تراکتوری‌ها از او به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده و معتقد بودند مظاهری و باشگاه استقلال تخلف کرده و باید محروم شوند.

سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان حکم مربوط به این بازیکن و شکایت باشگاه تراکتور صادر شد و طی آن قرارداد رشید مظاهری با استقلال بدون مشکل تشخیص داده شد و این بازیکن مساله‌ای در همراهی تیمش در فصل پیش رو نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه تراکتور در این پرونده با شکایت رشید مظاهری محکوم به پرداخت جریمه شد.

جزئیات بیشتر در این خصوص اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:آنسو فاتی جوان‌ترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو شد

253 251

کد خبر 1447219

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رشید مظاهری باشگاه استقلال باشگاه تراکتور نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد