Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، طرح توسعه مشاغل خانگی در قم آغاز شده و در حال حاضر فرایند ثبت نام این طرح در حال انجام است.

 طرح توسعه مشاغلی خانگی، یک طرح ملی است که در قم از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاددانشگاهی قم اجرا می شود و  به دنبال رفع مشکل بیکاری در سطوح خرد در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف مهم این طرح به کار گرفتن همه ظرفیت‌های انسانی در جامعه برای حل مشکل بیکاری و کسب درآمد خانوار است. 

در این طرح نه فقط زنان بلکه مردان نیز می‌توانند ثبت نام کنند.

مزیت مهم این طرح آن است که افراد به محض ثبت نام و فراگیری یکی از ۱۰ شغلی که در این طرح قرارداده شده است به پیشران‌هایی که آن‌ها را به درآمد می‌رسانند متصل می‌شوند و دیگر در مسیر درآمدزایی تنها نخواهند بود.

 افراد بالای ۱۸ سال و بومی قم که  اشتغال تمام وقت و بیمه کارفرمایی نداشته باشند می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و از شرایط خاص آن بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام  به نشانی اینترنتی www.inhb.ir مراجعه کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۷۸۳۲۸۷۸ و ۰۲۵۲۳۷۷۴۸۶۳۲تماس بگیرید.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی بیکاری جوانان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط