Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی در دقایق 73 و 95 دو گل برای تیمش زد.

مهرداد محمدی که هفته گذشته دقیقه ۹۵ با سوپرگل نمایشی خود باعث پیروزی مقابل ام صلال شد، این بار العربی را با دو گل از شکست حتمی نجات داد.

به گزارش طرفداری، در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امشب (شنبه) نتیجه تساوی 2 - 2 میان تیم‌های الوکره و العربی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلف سعد (59- بازیکن حریف) و بنیتو (89) برای الوکره گل زدند. مهرداد محمدی هم زننده هر 2 گل تیم العربی در دقایق 73 و 5+90 بود.

 

همچنین بخوانید:

حضور مهرداد محمدی در ترکیب العربی مقابل الوکره

مهرداد محمدی مهره قابل اتکا العربی مقابل الوکره / گزارش رسانه قطری

مهرداد محمدی سرمربی العربی را از اخراج نجات داد / الوطن قطر

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید! + تصاویر | درخشش شهاب زاهدی در کامبک شگفت‌انگیزش

به گزارش همشهری آنلاین شهاب زاهدی سه روز پس از اینکه در مسابقه مرحله دوم جام حذفی ژاپن دور از فهرست نفرات آویسپا فوکوئوکا بود و مقابل تیم یاماگا استراحت کرد، امروز با انگیزه زیاد و همه توان مقابل جوبیلو ایوتا قرار گرفت که توانست سرنوشت بازی را با دو گل دیدنی تغییر بدهد و نگذارد با شکست زمین را ترک کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس که در ۵ دیدار گذشته جی لیگ ژاپن مقابل حریفان سرشناس فوق‌العاده کار کرده و یک پاس گل داده و سه گل به ثمر رسانده بود، امروز هم بهترین نمایش خود را در جدال با جوبیلو ایواتا ارائه داد تا کامبک شگفت‌انگیزی بزنند.


تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که از ساعت ۹:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بست دنکی به مصاف تیم جوبیلو ایواتا رفته تا یکی از مسابقات هفته نهم جی لیگ ژاپن را برگزار کند، نیمه اول را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت و در دقیقه ۴۷ هم گل دوم را دریافت کرد، اما شهاب زاهدی اجازه نداد این دو گل پابرجا بماند و به تنهایی و با حرکات انفرادی نتیجه بازی را تغییر داد.


جوبیلو ایواتا که به‌خاطر پیروزی مقابل استقلال در فینال سال ۱۹۹۹ لیگ قهرمانان و کسب قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی تیم شناخته شده‌ای برای هواداران فوتبال ایران به شمار می‌رود، امروز در جدال با مهاجم سابق پرسپولیس نتوانست موفق کار کند و شهاب زاهدی با زدن دو گل دیدنی مانع از برتری حریف‌شان شد.

شهاب زاهدی که در خط حمله آویسپا فوکوئوکا پرتلاش و دونده ظاهر شده بود، در دقیقه ۶۰ توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس ولینگتون تعویضی با ضربه سر را با یک کنترل عالی و آوردن روی پای چپ با شوت محکم زمینی تبدیل به گل کرد تا زمینه‌ساز بازگشت تیمش شود.

درخشش ستاره ایرانی آویسپا فوکوئوکا همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۷۸ در حالی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و دو مدافع حریف را مقابل خود می‌دید، به تنهایی اقدام به ایجاد موقعیت کرد و با استارت سریع به دروازه نزدیک شد تا در نهایت با شوت روی پای فوق‌العاده به زیر طاق دروازه گل دوم و تساوی را به ثمر رساند.


شهاب زاهدی که پیش از این در دیدار مقابل اف. سی. توکیو پاس گل داده و مقابل اوراواردز، کاشیما آنتلرز و هیروشیما گلزنی کرده بود، امروز هم با دبل برابر جوبیلو ایواتا تعداد گل‌های خود را به عدد ۵ رساند تا در رده سوم جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن قرار بگیرد؛ آن هم در حالی که فقط ۶ بازی برای تیم جدیدش انجام داده و در سه هفته ابتدایی به‌خاطر عدم انتقال قطعی به این تیم به میدان نرفته بود.

تیم آویسپا فوکوئوکا با تساوی دو بر دو خانگی در مسابقه امروز مقابل جوبیلو ایواتا ۱۱ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول جی لیگ ژاپن قرار گرفت.

کد خبر 845886 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی ژاپن فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • ستاره ایرانی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید! + تصاویر | درخشش شهاب زاهدی در کامبک شگفت‌انگیزش