Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@04:07:10 GMT

این هفته کلی عرضه اولیه داریم!

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۰۵۰

این هفته کلی عرضه اولیه داریم!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا لحظه تهیه این گزارش شاخص کل با کاهش ارتفاع بیش از 34 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 378 هزار و 228 واحدی سقوط کرد. در روز قرمز بورس، بورسی های توئیتر چه گفتند؟

سروش خسروی خبرنگار حوزه اقتصاد

فعلا بورس با هنرمندی وزارت صنعت و اصرار به سرکوب قیمت در زنجیره فولاد و خودرو به کف تازه‌ای برخورد کرده؛ اما آیا پس از این کف تازه، «کف‌تری» هم وجود خواهد داشت؟ هرچند پاسخ سوال را فقط مدیران دولت می‌دانند اما اجمالا با ادامه این روند بورس به دوران طلایی کف تر بازی بازخواهد گشت!

آرزو ترکتاز خبرنگار حوزه بورس

صف خرید تایر دولتی در بازار، صف فروش برای سهام تایرسازان در بورس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رانت خودرو و فولاد، نوبت به رانت تایر رسید.

ابراهیم علیزاده روزنامه نگار اقتصادی

آخرین آمارهای تورم تایید میکند که واقعا هر چقدر ریزش بورس بیشتر شده، شتاب افرایش نرخ تورم هم بیشتر می‌شود.تنها در مهر امسال بیش از ۱۰ ه.م.ت(طبق برآورد دنیای اقتصاد)پول حقیقی‌ها از بورس خارج شده. این پول‌ها کجا رفته و چه تاثیری داشته؟ حداقل تاثیر آن تورم کم‌سابقه ۷% مهر ماه است.

سیده گلناز میرسلیمانی کارشناس و تحلیلگر بنیادی گروه مالی سپهر

صورت های مالی ۶ ماهه ها اومده . دارم گزارش ها رو میخونم و اکسل ها رو آپدیت می کنم. هیچ گونه همخوانی با بازار امروز ندارن... قبلا داشت ولی الان فقط نشستیم ببینم کی هفته بعد رئیس جمهور میشه... این وسط حمایت واعظی هم کرونا گرفت...

صفحه عرضه اولیه

این هفته کلی عرضه اولیه داریم! اکثر عرضه اولیه ها دارن به قیمت عرضشون میرسن،به صورت نامحدود میتونیم بخریم!

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com)

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی شاخص بورس عرضه اولیه صف فروش علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در روز جاری با سه هزار و ۵۸۵ واحد رشد به ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۱۵ واحد رشد به ۴۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش حدود ۷۵ هزار میلیارد ریال با انجام ۲۹۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین اثر مثبت و نماد وپارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۱۱ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۸ واحد رسید.

معامله‌گران بورس در فرابورس ایران حدود ۱۶۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نماد‌های آریا، وسپهر، زاگرس، خاور، وهور، وگردش و شاوان بیشترین اثر بر شاخص فرابورس داشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی سبز پوش شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس در آخرین روز معاملاتی ۱۴۰۲
  • شاخص بورس امروز ۲۸ اسفند / رشد ۳۴ هزار واحدی
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۷۳۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۷۳۸ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۲۷ اسفند/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • رشد ۴۱۸۸ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه
  • ریزش ۴۱۸۸ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه
  • افزایش ۳ هزار و ۹۴ واحدی شاخص کل بورس