Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در چهل و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری ایلام برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ویژه مسئولان استانی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت، گفت: با راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی در مرکز استان و بستری شدن بیماران در این مراکز ، قطعاً به کاهش بار بستری در بیمارستان‌های مرکز استان کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ادارات باید در جهت حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از انتشار بیماری در سطح جامعه، به مراجعین بدون ماسک خدمات ارائه ندهند.

کریمیان اظهار کرد: مصوباتی که در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا مصوب می‌شوند، باید درصد اجرایی بیشتری در سطح جامعه داشته باشند.

او بیان کرد: برخی از اصناف که فعالیت آنان در فضای بسته انجام می‌پذیرد، خطرات مربوط به انتشار این بیماری در آنان بیش از گذشته وجود دارد، لذا باید زمینه‌های شیوع و انتشار بیماری در این اصناف را محدود کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: رعایت نکات بهداشتی در اماکن و اصنافی همچون نانوایی‌ها، باشگاه‌ها و... باید به گونه‌ای باشد که خطر ابتلا و شیوع بیماری در آنان به صفر برسد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم

 دکتر محمود پرهام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: طی حکمی از سوی دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی با راه‌اندازی رشته اخلاق پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد با ظرفیت ۵ دانشجو از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ موافقت به عمل آمد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان جذب دانشجویان رشته اخلاق پزشکی از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ افزود: این دانشجویان در مقطع روزانه در دانشکده سلامت و دین مشغول به تحصیل خواهند شد.

دکتر پرهام در پایان یادآورشد: به‌طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به‌صورت روزانه،ظرفیت  مازاد و پردیس بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌پذیرد که در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی اخلاق پزشکی نیز که در سال جاری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو خواهیم داشت، به‌صورت روزانه این کار انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان