Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش در ال‌کلاسیکو از تصمیمات تیم داوری این بازی گلایه کرد.

خبرگزاری میزان - رونالد کومان که شاگردانش عصر امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه ۳- یک مغلوب رئال مادرید شدند و خودش نیز اولین ال‌کلاسیکو را به عنوان سرمربی واگذار کرد، پس از این بازی در انتقاد از تصمیم داور بابت اعلام پنالتی به سود کهکشانی‌ها که راموس آن را در دقیقه ۶۳ گل کرد و رئال را ۲ بر یک در نتیجه پیش انداخت، گفت: آن صحنه اصلاً پنالتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک‌داور ویدئویی (VAR) همیشه علیه بارسلونا است. این فناوری خوبی است به شرطی که درست مورد استفاده قرار بگیرد. امیدوارم کسی پیدا شود و به من بگوید که چطور از VAR در اسپانیا استفاده می‌شود.

سرمربی بارسلونا تأکید کرد: واقعاً تصمیمات VAR را درک نمی‌کنم، همه تصمیمات علیه بارسلونا است. در پنج بازی اخیرمان ندیدم که یک تصمیم به سود ما باشد. مثال‌های زیادی برای این ادعایم دارم؛ خطای پنالتی که در بازی با سویا روی مسی صورت گرفت و کارت قرمز برای بازیکن ختافه.

بارسلونا که از پنج بازی اول خود در لالیگا هفت امتیاز کسب کرده، حالا در رده دوازدهم لالیگا ایستاده است، این در حالی است که رئال مادرید با ۱۳ امتیاز در صدر جدول جای دارد.

بشتر بخوانید: زیدان: فرصت زدن گل‌های چهارم و پنجم را هم داشتیم/ ۳ امتیاز گرفتیم نه چیز بیشتری!

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا رئال مادرید رونالد کومان ال کلاسیکو لالیگا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا رئال مادرید رونالد کومان ال کلاسیکو لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف منچسترسیتی رفت و در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد تا به دور نیمه نهایی صعود کند.

رئال در نیمه اول این بازی با گل رودریگو برنده شد و کوین دی‌‌بروینه بازی را در نیمه دوم برای سیتی به تساوی کشاند. با این نتیجه دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کردن بودند به وقت‌های اضافه رفتند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید.

کارلو آنچلوتی از عملکرد تیمش در بازی امشب بسیار رضایت دارد و به شاگردانش افتخار می‌کند.

سرمربی ایتالیایی رئال در ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی گفت:"من به این تیم بسیار افتخار می‌کنم. هرگز رئال مادرید را مثل یک مرده رها نکنید. رئال مادرید هرگز نمی‌میرد. ما می‌دانیم چگونه رنج بکشیم."

آرامش کنار خط؟

چطور اینقدر آرام بودم؟ ببخشید، دیگر انرژی نداشتم (لبخند می‌زند.)

امکان قهرمانی در چمپیونزلیگ برای پانزدهمین بار؟

خب، ما باید اول بازی کنیم (لبخند می‌زند.)

جریان بازی؟

گل ما خوب بود، ما ترکیب‌ فوق العاده‌ای داشتیم. نیاز به ضد حمله داشتیم چون می‌توانستیم از این طریق فضا پیدا کنیم. ما عادت نداریم اینطور دفاع کنیم، بنابراین من به تیمم افتخار می‌کنم. آن‌ها مقابل قهرمان اروپا خیلی خوب عمل کردند.

دیگر خبرها

  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی