Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@15:47:25 GMT

پاك كردن صفحه نمايش گوشي و تبلت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۱۷۹

پاك كردن صفحه نمايش گوشي و تبلت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج ،پاک کردن نمایشگر گوشی‌ های هوشمند شاید برای بعضی از افراد یک دغدغه باشد ولی عملا کار بسیار ساده‌ای به نظر می رسد چرا که تنها باید دستمال مناسبی برای این کار در اختیار داشته باشید…

به خاطر داشته باشید که استفاده از دستمال‌های زبر خط و خطوط ظریفی روی صفحه نمایش گوشی ایجاد خواهد کرد که تکرار در استفاده از آنها باعث افزایش این خطوط و در نتیجه پایین آمدن کیفیت نمایشگر گوشی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین استفاده از دستمال کاغذی یا روزنامه انتخاب مناسبی نخواهد بود، چرا که علاوه بر ایجاد پرز، تعدادی خط و خش نیز بر روی نمایشگر بجای می‌گذارند که مطلوب نیست.

بهترین راه، استفاده از دستمال‌های مایکروفایبری است که معمولا برای پاک کردن عینک و لوازم حساس به کار گفته می‌شود.

البته می‌توانید دستمال را اندکی مرطوب کنید و با حرکات دایره‌ای شکل سطح صفحه نمایش را کاملا پاکسازی کنید.

برای تمیز کردن دستمال مایکروفایبری نیز آن را با آب و صابون بشویید و هرگز از مواد نرم‌کننده در شستشوی آنها استفاده نکنید چون مواد نرم‌کننده باعث کاهش کارایی و طول عمر این نوع دستمال ها می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشي تلفن همراه تميز كردن زندگي راهكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 به تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR5X همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو یک تبلت گیمینگ جدید به نام Legion Y700 را رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، میزان روشنایی ۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این تبلت گیمینگ به تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR5X همراه است.

تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول با استفاده از رابط کاربری ZUi 15.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود؛ یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی روی پنل پشتی این تبلت تعبیه شده است و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار دارد.

وزن تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 فقط ۳۴۸ گرم و ضخامت آن ۷.۶ میلی‌متر است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ تبلت یادشده در رنگ‌های آبی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۳۳ دلار وارد بازار می‎‌شود، در حالی که قیمت نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۶۱ دلار ارزیابی شده است؛ علاوه بر این، محصول یادشده با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۸۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 744316

دیگر خبرها

  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • تبلت iQOO Pad 2 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد