Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار روز شنبه در نشست با جمعی از مسوولان و پاسداران انقلاب اسلامی استان افزود: بر اساس این طرح بیش از ۱۰ میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و اگر طرح تصویب و اجرا شود بخش قابل‌توجهی از مشکلات بر طرف می‌شود و رونق خوبی در صنعت ساختمان به ‌وجود می‌آید.

وی با اشاره به با اینکه رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه رویکرد مجلس است خاطرنشان کرد: در ارتباط با شناسایی دهک‌های پایین برخی افراد بیان می‌کنند که شناسایی به‌عهده وزارت کار قرار گیرد در حالی که این وزارتخانه هیچ بانک اطلاعات قابل استنادی در این رابطه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه در عرصه اقتصادی و معیشتی برای مردم پیش آمده شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند و زندگی راحتی دارند ولی ۶ دهک دیگر به‌سختی گذران زندگی می‌کنند.

جوکار با اشاره به اینکه مسوولان نباید در شرایط فعلی به ‌بهانه ویروس کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند اظهار  کرد: زمانی که ما مسوولیتی را به ‌عهده می‌گیریم، باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه اینکه به‌بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به ‌صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم ورود جدی کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده که قطعا نتایج خوبی برای مردم و کشور اسلامی در بر دارد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

برچسب‌ها یزد مجلس یازدهم جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مجلس یازدهم جوکار یزد مجلس یازدهم جوکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت واردات خودرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید جواد حسینی‌کیا گفت: دولت نه تنها باید قانون واردات خودرو‌های نو را به درستی اجرایی کند بلکه باید بستر اجرای قانون واردات خودرو‌های کارکرده را نیز فراهم آورد، زیرا دولت با ارائه لایحه‌ای دوفوریتی خود خواستار تصویب این قانون بود.   نماینده مرد سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودرو‌های وارداتی از یک سو کیفیت مطلوبی دارند در نتیجه می‌توانند رضایت مردم را تامین کنند از سوی دیگر با واردات، عرضه خودرو به بازار بیشتر می‌شود در نتیجه ساماندهی این بازار خواهد شد.   وی با اشاره به مطالبه مردم مبنی بر رقابتی شدن بازار خودرو، تصریح کرد: از آنجاکه عرضه و تقاضا خودرو با یکدیگر متناسب نیست و تولید خودروسازان داخلی نمی‌تواند نیاز بازار را تامین کند، واردات خودرو یکی از ضرورت‌ها است.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در حال حاضر برخی افراد نبود ارز کافی را دلیلی برای تعلل در واردات خودرو بیان می‌کنند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که هیچ توجیهی برای عدم اجرای قانون وجود ندارد بلکه مسئولان اجرایی باید از ظرفیت‌هایی مانند منشا ارز خارجی برای واردات خودرو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • (ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود
  • ضرورت واردات خودرو
  • نماینده مجلس: برخورد مقتدر با مفسدین اقتصادی اثر بازدارندگی بر جامعه دارد
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس