Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام روابط عمومی وزارت نیرو، زلزله  امروز منطقه آوج و بویین زهرا به قدرت ۵.۴ ریشتر به جز خاموشی گذرا یک فیدر فشار متوسط تاکنون منجر به بروز خسارت دیگری در حوزه صنعت برق نشده است.

با این وجود گروه های ارزیاب جهت بررسی وضعیت و شناسایی خسارات وارده به منطقه اعزام شده اند و در صورت بروز هر گونه مشکل اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله آوج شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد

عطا حسن‌پور اظهار کرد: تمام اعتبار اختصاص یافته سفر رییس‌جمهور به لرستان برای آزادسازی بخش‌های جنوبی و شمالی قلعه فلک‌الافلاک هزینه شد.

وی با بیان اینکه تملک برخی از ساختمان‌های ضلع شمالی فلک‌الافلاک باقی مانده است ادامه داد: این ساختمان‌ها نیز امسال برای آزادسازی حریم قلعه خریداری خواهند شد.

حسن‌پور با اشاره به انجام مقدمات ثبت جهانی فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد، گفت: حضور ارزیاب یونسکو برای ثبت جهانی این ۲ اثر تاریخی در تابستان امسال قطعی شده است که الزامات لازم تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو فراهم خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا تاریخ ساخت قلعه فلک‌الافلاک به دوره ساسانیان بازمی‌گردد، این قلعه بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد است که با نام دوازده‌برجی نیز شناخته می‌شود.

فلک‌الافلاک در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۸با شماره ۸۸۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌