Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حاج ماشاالله خدادادپور پیرغلام کرمانی و شفایافته اباعبدالله الحسین (ع) امروز درگذشت.

حاج ماشاالله خدادادپور که سال‌ها قبل پس از یک دوره بیماری بسیار سخت توسط امام حسین (ع) شفا گرفته بود، سال‌های سال مجلس عزای اباعبدالله (ع) را برپا می‌کرد و در زیر خیمه سیدالشهدا (ع) میزبان جمع زیادی از عزاداران حسینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کرمان ارادت و علاقه بسیاری به زنده یاد خدادادپور و مجلس بی‌ریایی داشتند که توسط این پیرغلام برگزار می‌شد.

حجت‌الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور اظهار داشت: امروز شفایافته سرور و سالار شهیدان و خادمی از تبار پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چهره در نقاب خاک کشید و چه خوش‌سعادت بود که در آستانه ایام سوگواری امام حسن عسکری(ع)، آسمانی شد.

رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور با اشاره به اینکه حاج ماشاالله خداداپور نامی آشنا برای مردم شریف دیار کریمان است، خاطرنشان کرد: وی از پیرغلامان شفایافته امام حسین (ع) بود و سالیان دراز، مدال نوکری اهل بیت و آستان مقدس امام حسین(ع) را با برپایی مراسم سرور و سالارشهیدان، خالصانه بر سینه داشت.

وی بیان داشت: درگذشت عارفانه این خادم مخلص بارگاه اهل‌بیت (ع) را به خانواده وی و تمام عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همشهریان نجیب دیارکریمان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ مسألت دارم که او را با شهدای کربلا محشور گرداند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پیرغلام امام حسین کرمان امام حسین حاج ماشاالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر با صدر جدول، تنها ۳ امتیاز اختلاف دارد و نباید برای قهرمانی ناامید شود.

مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در داربی اظهار کرد: داربی خوب و جذابی نبود. البته پرسپولیس نشان داد که برای برد آمده اما استقلال فوتبال بسته بازی کرد و تماشاگرپسند نبود. استقلال بیشتر برای مساوی آمده بود.

وی گفت: هر دو نیمه خسته کننده بود، البته پرسپولیس نیمه اول خوب بازی کرد و مالکیت توپ را در دست داشت اما استقلال سعی می‌کرد عقب‌نشینی کند تا موقعیت گل برای پرسپولیس ایجاد نشود. به هر صورت پرسپولیس نباید ناامید شود و هنوز فرصت دارد تا ۳ امتیاز عقب مانده را جبران کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مساوی به نفع تیم اوسمار بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای برد آمده بود که متاسفانه نتیجه مساوی شد. البته ۳ امتیاز اختلاف چیزی نیست که پرسپولیس را از قهرمانی دور کند. پرسپولیس سال گذشته نیز از کورس قهرمانی عقب بود و آرام آرام توانست خود را به صدر جدول نزدیک کند و قهرمان شود. امسال نیز من مطمئنم دوباره می‌تواند قهرمان شود.

کرمانی مقدم در پایان در پاسخ به این سوال که شانس پرسپولیس با این مساوی برای قهرمانی لیگ برتر چقدر است، گفت: زیبایی فوتبال به همین چیزهاست که قابل پیش‌بینی نیست. پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشد و به این فکر کند که بالاخره استقلال در یک بازی نتیجه را واگذار خواهد کرد تا ۳ امتیاز از دست رفته را جبران کند. در حال حاضر پرسپولیس تیم کاملی است و در هیچ پستی ضعف ندارد. البته در خط حمله هنوز با کمبود بازیکن مواجه است و اگر مهاجمش آسیب ببیند بازیکن جایگزین ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میلیون نفر شهروند کرمانی از شبکه فاضلاب بهره مند می شوند
  • یک میلیون نفر از شهروندان کرمانی از شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند
  • قوتو کرمانی زبانزد خاص و عام
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی کنکور کرمانی ها
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم
  • اهدای تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • اهدا تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)