Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاکپور که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی در منطقه حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به درگیری‌های اخیر در منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می‌کند.

وی افزود: آزادی مناطق اشغالی قره باغ از ابتدا خواسته ما بوده است و از این‌که این اتفاق رخ داده، ما خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاکپور ادامه داد: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و اقدامات و تقویت‌های لازم متناسب با شرایط پیش آمده، انجام شده است.

وی با هشدار به طرف‌های درگیر گفت: هرگونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد، با اقدام مقابله‌ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز ما است.

بنا به گزارش روابط عمومی قرارگاه منطقه ای عاشورا نیروی زمینی سپاه، وی در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگان‌ها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1447227

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد