Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 43 شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلاء به کرونا را دارند، از روز دوشنبه 5 آبان به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری درباره دستور رئیس جمهوری در خصوص اعمال محدودیت‌ها در شهرهای بحرانی کرونا افزود: این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار از روز دوشنبه 5 آبان به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان های ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد دارای وضعیت قرمز و حاد و خطرناک کرونایی هستند.

لاری در پایان بیان کرد: همچنین در جلسه روز پنجشنبه رئیس جمهوری با رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز دوشنبه ۵ آبان تا پایان آبان ماه، حضور کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در ایران کرونا در استانها کرونا در یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به‌منظور هماهنگی بین اعضا و کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک روز یکشنبه، ۲۶ فروردین  به ریاست حسین فخاری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و با حضور میری زاده رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در شهرستان قرچک بیان کرد: اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری طبق قانون از وظایف برگزارکنندگان انتخابات است و تمامی اعضای ستاد انتخابات علاوه بر رعایت قانون، از این اصل دفاع کرده و آن را به سایرین توصیه کنند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تجارب به دست آمده از اجرای دوره اول انتخابات در اسفندماه سال گذشته باید دقت نظر داشت تا با تلاش بیشتر، انتخابات بهتری در بیست و یکم اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است