Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره جذب رضا قوچان نژاد و بازیکنان ۲ رگه گفت: من از مالک باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم که با حضورش در خارج از کشور همه تلاش خود را کرد تا با هماهنگی‌های لازم بتواند قوچان نژاد را در فصل جدید لیگ برتر فوتبال به تراکتور بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با وجود تلاش‌های فراوان، باشگاه زووله هلند مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرد و ما را از داشتن بازیکن خوب محروم کرد. ان شا الله به شکل‌های دیگر جای قوچان نژاد را  در تیم خود پر می‌کنیم.

او ادامه داد: ما سراغ بازیکنان ۲ رگه‌ای رفتیم که می‌توانستند در لیگ برتر فوتبال کشورمان بازی کنند و یکی از ۲ رگه‌ها که در لیگ آلمان بازی می‌کرد، دنیس بود که با مدیربرنامه‌های این بازیکن ارتباط برقرار کردیم. همچنین من روز گذشته  تماسی با مدیر برنامه این بازیکن داشتم که او اصالت ترک هم داشت، اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان و باشگاه تراکتور، برای ما مقدور نبود که درخواست مالی آن‌ها را اجابت کنیم و از این بازیکن هم گذشتیم.

علیپور گفت: بازیکن دیگری که هم اکنون پیگیر جذبش هستیم دیوید توکلی است که این بازیکن در لیگ دسته یک نروژ بازی می‌کند. مذاکراتمان با توکلی ادامه دارد و احتمالش وجود دارد که  این بازیکن به تبریز بیاید و کادر فنی صحبت‌های خود را با این بازیکن مطرح می‌کند. به هر حال پیگیر هستیم تا این اتفاق خوب رخ بدهد و اگر این موضوع قطعی نشد نگرانی خاصی نداریم. ما بازیکنان خوبی داریم که به کیفیت کارمان کمک می‌کنند.

ما از برند آدیداس برای فصل بعد استفاده می کنیم 

 مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره برند پیراهن فصل جدید لیگ برتر فوتبال تراکتور اظهار کرد: مالک باشگاه تراکتور هماهنگی‌های لازم را با وجود بحث تحریم‌ها  انجام داده  است و امسال هم همچنان از برند آدیداس استفاده می‌کنیم. هواداران ما دوست دارند که پیراهن دوم ما متفاوت‌تر از گذشته باشد و ان شا الله یک رنگ بهتر و مورد پسند هواداران برای پیراهن تیم خود در نظر می‌گیریم.

او درباره جذب ۷ بازیکن  مدنظر منصوریان گفت: منصوریان در ابتدای حضورم در تراکتور لیستی به من داد که اولویت‌های اول، دوم و سوم را برای هر پستی ارائه کرده بود و بخش عمده‌ای از لیست مدنظر را گرفتیم. همچنین یکی، ۲ بازیکن دیگر هم امروز و فردا نهایی می‌کنیم تا آرامش هواداران را فراهم کنیم تا برای فصل بعد آماده باشیم.

بیشتر بخوانید

حضور قوچان نژاد در تراکتور منتفی شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور محمد علیپور رضا قوچان نژاد باشگاه تراکتور قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد