Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امام ‌حسن عسکری (ع) دوران سختی را در حیات خود سپری کردند زیرا حاکمان وقت با دیدن علائم و نشانه‌هایی فهمیده بودند که خداوند حجتی را برای زمین پیش‌بینی کرده که جهان را از ظلم ستم پاک می کند.

وی افزود: این منجی ظهور کرده و همه ظالمان را از بین خواهد برد و حکومت و عدل جهانی برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: به همین دلیل امام‌حسن عسکری(ع) دوران سختی را داشت زیرا همواره خود و خانواده‌اش تحت نظر بود که مبادا فرزندی به دنیا بیاید تا ظالمان را از بین ببرد.

ولی نژاد با بیان اینکه دوران امام حسن عسکری (ع) به دوران حضرت موسی (ع) تشبیه شده است، اضافه کرد: به نقل تاریخ، مادر حضرت ولی‌عصر هم ده‌ها اسم داشت تا شناسایی وی به راحتی انجام نشود، با این اوصاف دوران امام حسن عسکری (ع) بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تأکید کرد: به دلیل این فشارها، امام زمان (عج) را بعد از تولد جز عده خاص ندیدند.

ولی نژاد با بیان اینکه آغاز امامت امام زمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) همزمان است، گفت: بشریت و مسلمانان به امید به آینده زنده هستند و حیات مسلمانان به امید وابسته است.

وی افزود: همه تلاش ها در راستای تعلیم دین، تفسیر قرآن، تشکیل حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و فرهنگی و تربیتی همه و همه زمینه سازی برای ظهور و قیام حضرت (عج) است.

ولی نژاد بیان کرد: امروز همه از ستم ستمگران، ظلم ظالمان و از بی‌عدالتی زمامداران استکبار جهانی خسته شده و چشم به راه هستند تا دنیا را از این مشکلات نجات دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: امروز دشمنان با انقلاب اسلامی ایران و با متدیان دیگر کشورها در ستیز هستند و تصور می کنند با خیال واهی می‌تواند جلوی قیام حضرت ولیعصر (عج) را بگیرند اما نمی توان جلوی آن زندگی و قیام وعده داده شده را گرفت؛ آن منجی عالم بشریت به اذن خداوند قیام و جهان را از ظلم و ستم و بی عدالتی پاک خواهد داد.

وی گفت: در سطح استان برنامه های فراوانی توسط تشکل های دینی، هیئت های مذهبی، مداحان، علما، کانون های قرآنی و فرهنگی و طبقات مختلف اجتماعی پیش‌بینی شده است.

ولی نژاد بیان کرد: ویژه برنامه ها، هم مختص شهادت امام حسن عسکری(ع) و هم برای آغاز امامت امام زمان (عج) خواهد بود که با حفظ پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا می شود.

کد خبر 5055677

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان امام حسن عسکری ع اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا مواد مخدر امام حسن عسکری امام زمان ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به روز ارتش در ۲۹ فروردین، گفت: ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش ضمن اشاره به روز هشتم شوال، اظهار داشت: 99 سال پیش وهابیت که عامل انگلستان بودند، قبور ائمه ما در بقیع را تخریب کردند.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع تا به اندازه‌‌ای آن زمان در ضعف بودند که نتواستند به این جسارت و کار مستقیم پاسخ دهند و اگر چه به ظاهر تیم به سرپرستی هویدا به عربستان اعزام شدند، اما اقدام موثری در این زمینه صورت نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حفظ ارتش جمهوری اسلامی‌، ابراز داشت: ارتش قبل از انقلاب برخلاف آیه و دستور قرآن کریم بود، چرا که قرآن دستور داده آنقدر قوی شود تا دشمن از شما بترسید، اما پیش از انقلاب این گونه نبود و این سوال مطرح است که چرا ارتش نتوانست از تاج و تخت شاهنشاهی دفاع کند و یکی از مهمترین دلایل آن امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ارتش برادر ملت است، گفت: 14 روز بعد از روز جمهوری اسلامی پیامی از سوی امام راحل صادر کرد و دستور دادند روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و امروز بااطمینان می‌گوییم ارتش در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند.

حسینی تصریح کرد: آخرین اقدامی که ارتش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و دنیا را به تحسین وا داشت، هدف قرار دادن امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل بود و با اقتدار منهدم کرد در حالی حالی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل و هم‌پیمانانش تمام توان خود را برای حفظ امنیت خود به‌کار گرفت در حالی که توانست در مقابل بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی مقابله کند و این فرق ارتش جمهوری اسلامی قبل و پس از انقلاب است و از سوی دیگر نیز باید در رأس به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز دستور مقام معظم رهبر همان دستور امام زمان است، افزود: لازم است انس خود را با قرآن کریم و امام زمان(عج) بیشتر کنیم؛ دیر یا زود ظهور رخ می‌دهد و ما می‌توانیم در این ظهور نقش ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه در راستای ظهور امام زمان(عج) است که باید در این راستا خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و راه را پس از ظهر امام زمان با قدرت در پیشش بگیریم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • قیام موشک‌ها
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید