Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در تهران طی ۲۴ ساعت اخیر مجموعه افراد بستری دربخش‌هایی مختص کرونایی بالغ بر ۶ هزار و ۵۰ بیمار است. از این آمار بالغ بر هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۲۰ بازدید از صنوف در تهران در چند روز اخیر انجام شده که از این تعداد ۹ هزار و ۱۶۰ مورد تذکر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بالغ بر ۴۷۰ مورد هم به تنظیم صورت جلسه منجر شده است. تا امروز بالغ بر ۳۱۰ مورد هم جرایم افرادی بوده که در خودروهای عمومی درتهران از ماسک استفاده نکرده‌اند. همچنین بازدید امروز منجر به پلمپ ۱۲۲ واحدصنفی متخلف شده است.

زالی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت سفر در کشور برقرار است یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در خدمت مقام معظم رهبری بودند، قرار شد وزارت بهداشت و وزارت کشور درباره  سفرهای استانی و شهری مداخلات را اعمال کنند که طبیعتا باید این محدودیت‌ها برای تمام تعطیلات تجمیعی اعمال شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در تهران طی ۲۴ ساعت اخیر مجموعه افراد بستری دربخش‌هایی مختص کرونایی بالغ بر ۶ هزار و ۵۰ بیمار است. از این آمار بالغ بر هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

زالی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران جدید ۸۴۰ نفر بوده است که از این تعداد ۱۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. تعداد افرادی که صرفا سرپایی درمان شده‌اند، ۵ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است. تقریبا شرایط ما به نسبت روز پنجشنبه تفاوتی چندانی داشته، اما میزان مرگ و میر ثبت شده نسبت به پنجشنبه یک و نیم درصد کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا زالی کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد احمدی صدر در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه با حکمی که از سوی رئیس جمهور به شهردار تهران داده شده است اقدامات مدیریت شهری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی درپیش گرفته شده است، اظهار کرد: ضمن همکاری با همه دستگاه‌ها باید بگویم که در مسیر حل آسیب‌های اجتماعی موانعی وجود داشت و بهانه‌های متعددی از سوی دستگاه‌ها بیان می‌شد که حل آسیب‌های اجتماعی اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه ما هشت هزار ظرفیت برای معتادان متجاهر داشتیم، خاطرنشان کرد: 21 هزار و 200 نفر در مراکز ماده 16 حضور دارند و چهار هزارتا ظرفیت خالی داریم. 12 هزار و 200 ظرفیت ایجاد شد که اگر ایجاد نمی‌شد این افراد در کف خیابان ها بودند.

احمدی صدر با اشاره به ایجاد 16 هزار ظرفیت با احتساب چهار هزار ظرفیت خالی، تصریح کرد: یکی از بهانه‌ها افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد بود که ما پذیرش تمام این افراد را انجام دادیم.

طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به‌دستور شهردار تهران

وی با بیان اینکه جمعیت این افراد به 5 تا 7 هزار نفر می‌رسد، ادامه داد: اگر 452 خانه پلاک قرمز در محدوده بازار، هرندی و دروازه غار پلمب نمی‌شد، 12 هزار نفر را دستگیر می‌کردیم که بعد از آزادی مجددا به این 452 خانه باز می‌گشتند. بیش از 380 خانه برای این افراد ناامن و بلوک کشی شده است. 82 کلونی که محل تجمع 50 تا 300 نفره بود، دیگر امروز وجود ندارد. 182 کلونی با جمعیت تا 50 نفر داشتیم که جمع آوری شدند.

احمدی صدر با اعلام اینکه در خلازیر، میدان محمدیه، راه آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند تردد کنند،گفت: با اقدامات صورت گرفته معتادان از این محدوده‌ها جمع آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان کار و خیابان وارد شد، اضافه کرد: این موضوع مطرح شد که جمع آوری وظیفه پلیس است و پلیس گفت خودرو ندارد و شهرداری خودرو در اختیار قرار دهد به طوری که ما 25 دستگاه خودرو در اختیار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه یک ساختمان سه طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم، یادآور شد: ما ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند. حتی اتوبوس نیز برای انتقال این افراد اختصاص دادیم. ما خودرو، امکانات، تجهیزات، پول و... را اختصاص دادیم و اگر کاری انجام ندادیم، بگویید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند