Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:53:17 GMT

دورتموند۳- ۰شالکه؛ زنبورها فاتح دربی روهر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۷۲۴

دورتموند۳- ۰شالکه؛ زنبورها فاتح دربی روهر

دورتموند موفق شد با ارائه یک نمایش برتر با سه گل شالکه را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم دورتموند و شالکه امروز از سری مسابقات هفته پنجم بوندس‌لیگا و در چهارچوب دربی حساس و هیجان انگیز رو‌هر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود دورتموند خاتمه یافت.

 

دورتموندی ها کار را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می‌توانستند توسط جیدون سانچو به گل برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ضربه این ستاره انگلیسی از کنار دروازه عبور کرد تا دروازه شالکه همچنان بسته مانده باشد.

 

 

 

 

چند ثانیه بعد این ارلینگ هالند بود که می توانست باز هم برای دورتموند گلزنی کند اما ضربه او هم توسط دروازه‌بان شالکه مهار شد.

 

در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست در دقیقه 15 توسط توماس مونیه به گل برسد اما موقعیت این بازیکن نیز از دست رفت.

 

 

 

 

در ادامه شالکه کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما باز هم این دورتموند بود که توسط جیووانی رینا به یک موقعیت خوب دست یافت اما باز هم دروازه شالکه بسته باقی ماند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل پایان پذیرد.

 

دورتموند نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در دقیقه 55 بالاخره به گل برتری دست پیدا کند. مانوئل آکانجی بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه شالکه و روی یک توپ برگشتی دروازه این تیم را باز کرد.

 

 

 

 

حملات دورتموند بعد از گل اول نیز ادامه داشت تا اینکه آنها باز هم دروازه شالکه را باز کردند. در دقیقه 61 ارلینگ هالند روی پاس خوب جیدون سانچو با دروازه شالکه تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل دوم دورتموند را به ثمر رساند.

 

 

 

 

دورتموند حتی بعد از گل دوم هم به عملکرد هجومی خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 78 گل سوم خود را هم وارد دروازه شالکه کرد. ارسال کرنر از سوی رافائل گریرو با ضربه سر فوق العاده متس هوملز همراه شد تا بازی 3-0 شود. در ادامه نیز دورتموند کار را کنترل کرد تا مسابقه با همین نتیجه خاتمه پیدا کند.

بروسیا دورتموند شالکه 04

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند شالکه 04

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که طی هفته‌های اخیر در فرم گلزنی قرار گرفته بود، روی یکی از هجوم‌های تیمش در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه فرعباسی داشت که تکل مدافع ملوان مانع از این اتفاق شد.

کنعانی زادگان که در محوطه جریمه حریف حاضر شده بود، روی ارسال کات بک و جاگیری فوق العاده‌‌اش موفق شد ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که با برخورد به مدافع ملوان برگشت داده شد. نکته جالب توجه که این توپ برگشتی در موقعیت مناسبی در اختیار گئورگی گولسیانی دیگر مدافع میانی پیش تاخته سرخپوشان قرار گرفت که ضربه این مدافع گرجستانی در موقعیتی ویژه راهی اوت شد.

کنعانی زادگان در این فصل توانسته پنج گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و بعد از گئورگی گولسیانی شش گله دومین مدافع گلزن تیمش لقب گیرد و باید دید در هفت هفته باقی مانده قادر خواهد بود این رقابت داخلی را به سود خود کند و عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ را به خود اختصاص دهد یا خیر.

کنعانی زادگان دوران پیشرفت خود را بعد از حضور در ملوان به عنوان بازیکن سرباز استارت زده بود و در تقابل دوباره مقابل این تیم دوست داشتنی گیلانی از انگیزه زیادی برخوردار بود که البته ماحصل تلاش او یک کلین شیت ارزشمند و سه امتیاز سرنوشت ساز بهمراه دیگر هم‌تیمی‌هایش در این بازی بود و باید دید در دیدار آتی تیمش مقابل نفت آبادان قادر خواهد بود به تعداد گل‌هایش اضافه کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ