Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم خسروشاهی در رابطه با آمادگی اورژانس استان برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از زلزله، اظهار کرد: همه پایگاه‌های زمینی اورژانس استان زنجان اعم از شهری و جاده‌ای در آماده‌باش کامل سطح قرمز قرار دارند.

وی در رابطه با آمادگی پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان پس از زلزله آوج، افزود: به همه پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان و بیمارستانی حتی آن‌هایی که مرخصی هستند، آماده‌باش سطح قرمز داده شده و در صورت نیاز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول با بیان اینکه اورژانس هوایی زنجانی نیز تا غروب آفتاب روز دوشنبه (۴ آبان‌ماه) در حالت آماده‌باش قرار دارد، تصریح کرد: گفتنی است، اتوبوس آمبولانس نیز در آماده‌باش قرار دارد و در صورت نیاز آماده خدمت‌رسانی است.

معاون اورژانس استان با اشاره به زلزله رخ داده در ۲۵ کیلومتری شهر آوج، ادامه داد: این زمین‌لرزه در استان زنجان نیز احساس شده و تاکنون گزارش خسارت ناشی از زلزله در زنجان، واصل نشده است.

خسروشاهی با تاکید بر حفظ خونسردی در زمان وقوع زلزله، اظهار کرد: در زمان وقوع زلزله باید به نکاتی همچون آشنایی با کمک‌های اولیه همکاری با نیرو‌های امدادی برای تسهیل در امدادرسانی و اطلاعاتی همچون تعداد اعضای خانوار مراسم تجمعات و ... به اطلاع نیرو‌های امدادی رسانده شود.

معاون اورژانس استان، با تاکید بر جلوگیری از تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و استفاده از ماسک، خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله برای تسهیل در امدادرسانی با نیرو‌های امدادی همکاری لازم را به عمل آورده و تجمع بی‌مورد، تصویربرداری و مسدود کردن مسیر رفت‌وآمد نیرو‌های امدادی به محل خسارت‌دیده خودداری کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی زلزله آماده باش سطح قرمز پایگاه های اورژانس زلزله آوج علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی نیرو های امدادی اورژانس استان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است

سارا آهوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با مصادف شدن بهار قرآن با بهار طبیعت، بدیهی است خشنودی و رضایت قلبی در کنار بیماران نیازمند به خون و فرآورده پلاکتی، غیر قابل وصف و بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: مسلماً با در پیش بودن لیالی قدر بسیاری از همشهریان عزیز برای اهدای خون در این شب‌های قرآنی برنامه ریزی دارند.

آهوان تاکید کرد: بنابراین بخشیدن زندگی دوباره به همنوع روز و ماه و سال نمی‌شناسد و هر زمان برای آن اقدام شود ارزشمند خواهد بود.

وی عنوان کرد: توصیه می‌شود با عنایت به نیاز همیشگی بیمارانی همچون تالاسمی، سرطانی و پیوند عضو به خون و پلاکت، اهدای خون محدود به شب‌های معنوی قدر نشده و به منظور حفظ این ذخایر ارزشمند در طول ماه مبارک رمضان به اهدای زندگی و نجات جان بیماران نیازمند اقدام نمائیم.

مدیر شبکه بهداشت بیجار خاطر نشان کرد: پایگاه انتقال خون بیجار واقع در جنب مرکز بهداشت (بیمارستان قدیم)، روبه‌روی پارک ۱۵ خرداد، روز جمعه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، بعد از افطار پذیرای حضور سبز همشهریان عزیز خواهد بود.

کد خبر 6063995

دیگر خبرها

  • آماده‌باش پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • ۱۰۰ پایگاه برای جذب حامی در مازندران آماده هستند
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی