Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، احمد عبدالله الشیخ افزود: مواضع مردم سودان در دشمنی با رژیم صهیونیستی مشخص است.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط دولت انتقالی سودان با رژیم صهیونیستی غیر قانونی است، ادامه داد: مجلس قانونگذاری سودان هنوز تشکیل نشده است و زمانی که تشکیل شود، در مورد عادی سازی تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سندیکای پزشکان سودان بیان کرد: نیروهای آزادی و تغییر از نخست وزیر خواستند که در موضوع عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام نکند.

الشیخ اضافه کرد: مردم سودان مخالف عادی سازی هستند و آنچه اتفاق افتاده یک بازی سیاسی مربوط به انتخابات آمریکا است.

وی اظهار داشت: به نظرم عادی سازی روابط با اسرائیل نخواهد شد؛ زیرا طیف‌های مختلف سیاسی ملت سودان آن را نمی‌پذیرند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه در کاخ سفید بطور رسمی اعلام کرد که عادی‌سازی روابط میان رژیم اسرائیل و سودان آغاز شده است.

مردم سودان جمعه شب در اعتراض به توافق در خارطوم با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای "هیچ صلحی با رژیم اشغالگر وجود ندارد" به اقدام دولت "عبدالله حمدوک" در عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

برچسب‌ها سودان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سودان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی سودان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اخبار کنکور عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردم تبریز در حمایت از عملیات وعده صادق

ایسنا/آذربایجان شرقی مردم انقلابی و ولایت مدار تبریز شامگاه روز یکشنبه در حمایت از عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تجمع کردند.

این تجمع با حضور اقشار مختلف مردم تبریز در میدان ساعت این شهر برگزار شد و شرکت کنندگان شعارهایی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیانش سر دادند. 

یک کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی در این تجمع گفت: ذلت اسرائیل، ذلت آمریکا را بیان می‌کند. طوفان الاقصی ثابت کرد که گنبد آهنین، دستگاه‌های شنود و دیوارهای حائل آنها دروغ است و گرنه پس حماس از کجا عبور کرد؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نظری افزود: قدرت اسرائیل و آمریکا پوشالی است، چندین کشور سفارتخانه اسرائیلی‌ها را بستند در حالی که آنها ادعا می‌کردند چنین اتفاقی غیر ممکن است. 

وی خطاب به کشورهای همسایه گفت: خیانت بس است شما باید حق همسایگی را ادا کنید با خیانت و کمک به اسرائیل شرافت خود را زیر سوال می‌برید.

وی، ادامه داد: برد موشک‌ها و پهبادهای جمهوری اسلامی بر همه آشکار شد. این عملیات به برکت رهبر معظم انقلاب موفقیت آمیز بود چرا که ایشان همیشه پشت مردم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • نظرسنجی در اسرائیل؛ چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • اجتماع بزرگ مردم تبریز در حمایت از عملیات وعده صادق
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است