Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب رئیس جمهور جدید بولیوی ، ضمن اعلام پشتیبانی از دولت منتخب "لوئیس ارسه کاتاکورا" رئیس جمهوری منتخب دولت چند ملیتی بولیوی، آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران را برای احیای روابط دوجانبه و گسترش همکاری ها با این کشور اعلام کرد.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای لوئیس آرسه کاتاکورا

رئیس جمهوری منتخب دولت چندملیتی بولیوی

برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات سراسری بولیوی و توفیق جناب‌عالی در این انتخابات را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات اخیر که به پیروزی قاطع جناب‌عالی و آقای داوید چوکه اوئنکا به عنوان معاون رئیس جمهور انجامید، نه تنها تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری، بلکه نمایش باشکوه اجرای عدالت توسط ملت بزرگ بولیوی بود.

در دوره جدید بازگشت قدرت به نمایندگان مردم، ضمن اعلام پشتیبانی از دولت منتخب جناب‌عالی، آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران را برای احیای روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها با کشور دوست بولیوی در همه زمینه‌ها ابراز می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم بولیوی را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری  اسلامی ایران

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور بولیوی بولیوی حسن روحانی رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت