Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال درگذشت حاج ماشاالله خدادادپور، شفایافته و پیرغلام آقا اباعبدالله الحسین (ع)، حجت الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بنویسید شدم پیر اباعبدالله/ نوکری پیر، به تعبیر اباعبدالله

سرنوشتم چو حبیب ابن مظاهر انگار/ گره خورده است به تقدیر اباعبدالله

امروز شفایافته سروروسالار شهیدان و خادمی از تبار پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چهره در نقاب خاک کشید و چه خوش‌سعادت بود که در آستانه ایام سوگواری امام حسن عسکری (ع)، آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج ماشاالله خدادادپور نامی آشنا برای مردم شریف دیار کریمان است، پیرغلامی که شفایافته امام حسین (ع) بود و سالیان دراز، مدال نوکری اهل بیت و آستان مقدس امام حسین (ع) را با برپایی مراسم سرور و سالارشهیدان، خالصانه بر سینه داشت.

اینجانب با دلی آکنده از اندوه، درگذشت عارفانه این خادم مخلص بارگاه اهل بیت را به خانواده ایشان و تمام عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همشهریان نجیب دیارکریمان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ مسئلت دارم که او را با شهدای کربلا محشور گرداند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پیام تسلیت پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت