Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سفارت آمریکا در آذربایجان به شهروندان این کشور درباره خطرات احتمالی که آنها را تهدید می‌کند، هشدار داد.

سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در جمهوری آذربایجان درباره احتمال ربوده شدن یا حمله به آنها در باکو یا دیگر شهرهای جمهوری آذربایجان هشدار داده است.

سفارت آمریکا در ترکیه نیز روز جمعه خطاب به شهروندان آمریکایی بیانیه‌ای هشدارآمیز درباره احتمال حمله تروریستی در استانبول و بخش‌های دیگر ترکیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده بود: نمایندگی ایالات متحده گزارش‌های معتبری در خصوص حملات تروریستی بالقوه و آدم‌ربایی علیه شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی در استانبول از جمله علیه سرکنسولگری آمریکا و همچنین مکان‌های بالقوه دیگر در ترکیه دریافت کرده است.

در ادامه این اطلاعیه به شهروندان آمریکایی هشدار داده شده هنگام حضور در مکان‌هایی که آمریکایی‌ها و خارجی‌ها ممکن است در آن‌ها تجمع داشته باشند از جمله در ساختمان‌های بزرگ اداری یا مراکز خرید، احتیاط بیشتری را به کار ببندند.

بنابر گزارش‌ها، در حال حاضر آمریکا خدمات ارائه روادید در ترکیه را به دلیل این هشدار متوقف کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان