Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:09:39 GMT

رکورد خاص ال‌کلاسیکو به نام سرجینیو دِست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۱۵۲

رکورد خاص ال‌کلاسیکو به نام سرجینیو دِست

مدافع آبی‌واناری‌ها رکورد خاصی را به نام خود در ال‌کلاسیکو ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تقابل تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در اول ال‌کلاسیکو فصل در چارچوب هفته هفتم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر یک کهکشانی‌ها خاتمه یافت.

سرجینیو دِست که در این تابستان با قراردادی پنج ساله از آژاکس به جمع آبی‌واناری‌ها پیوست، با حضور در ترکیب بارسونا تبدیل به اولین آمریکایی تاریخ ۱۱۸ ساله ال‌کلاسیکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سرجینیو دست بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند