Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@20:18:39 GMT

تصویری دیده نشده از مناظره ترامپ و بایدن!

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۱۸۰

تصویری دیده نشده از مناظره ترامپ و بایدن!

آفتاب‌‌نیوز :

منبع: خبرآنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ بایدن مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، حدود ۷ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان همه چیز حکایت از این دارد که رقابت در انتخابات آبان ماه میان ترامپ و بایدن خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

الکس لیری تحلیلگر سیاسی آمریکایی معتقد است رقابت دوباره این دو نفر در انتخابات برای مردم آمریکا ناخوشایند است.

او می‌گوید: ما از نظرسنجی‌ها و همینطور صحبت‌هایی که با رای دهندگان داریم می‌فهمیم که مردم آمریکا واقعا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ در انتخابات خسته و دلزده هستند، اما خب مردم آمریکا مصرف کننده چیزی هستند که برایشان آماده شده است.

در این شرایط مشکلاتی از جمله ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن و همینطور بحران ورود سیل آسا و مدیریت نشده مهاجران مورد انتقاد جدی جامعه آمریکا قرار دارد و به ویژه عملکرد ضعیف اقتصادی و افزایش نرخ تورم باعث ریزش آراء جو بایدن شده است.

آرون زیتنر فعال رسانه‌ای آمریکایی می‌گوید: مردم هنوز از تورم عصبانی هستند و البته موضوع فراتر از یک عصبانیت است و به یک نارضایتی عمومی در کشور تبدیل شده است.

نظرسنجی جدیدی که خبرگزاری رویترز به همراه موسسه اپسوس انجام داده است نشان داد که پایگاه ترامپ در افکار عمومی آمریکا حتی از بایدن هم ضعیف‌تر است. بر این اساس آرای بایدن ۴۱ درصد و آرای ترامپ فقط حدود ۳۷ درصد پیش بینی می‌شود.

آرون زیتنر در این باره می‌گوید: ما می‌دانیم که این دو نامزد یعنی ترامپ و بایدن به طور گسترده‌ای نامحبوب هستند و بیشتر مردم آمریکا این دو انتخاب را دوست ندارند؛ بنابراین هنوز بخش زیادی از مردم آمریکا درباره انتخابات بلاتکلیف هستند.

نظرسنجی جدید موسسه یو گاو نشان داد ۵۷ درصد از آمریکایی‌هایی که در انتخابات قبلی ریاست جمهوری این کشور به جو بایدن رای داده بودند معتقدند که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل کشی شده و دولت آمریکا نباید از این رژیم حمایت می‌کرد. این وضعیت افکار عمومی آمریکا در حالی که فقط حدود ۷ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور باقی مانده برای جوبایدن خبر خوبی نیست.

 

اظهارات:
الکس لیری - تحلیلگر سیاسی در آمریکا
آرون زیتنر- فعال رسانه‌ای در آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • (تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن (عکس)