Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که پرونده‌ای در دادسرای نظامی درخصوص مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، دادستان نظامی استان خراسان رضوی از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی اخلاقی، دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضائی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

منبع: میزان

کد خبر 451602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادستان خراسان رضوی نیروی انتظامی مرگ و مير دستگیری خراسان رضوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دادستان نظامی استان دادسرای نظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی