Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا چند واکنش بسیار خوب داشت تا به پیروزی تیمش کمک کند.

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در پایان بازی با بارسلونا و کسب سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کورتوا گفت:

سه امتیاز به ما اعتماد به نفس فوق العاده ای می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نسبت به ما تردید داشتند اما خوشبختانه سرمربی و بازیکنان هرگز چنین تردیدی نداشتند. به عنوان یک تیم متحد هستیم. روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد و آنجا هم باید پیروز شویم. خیلی خوشحالیم اما حالا باید به فکر بازی سه شنبه شب باشیم.

چند گل به ثمر رساندیم و به هدفی که داشتیم، رسیدیم و کاری که مربی از ما خواسته بود را انجام دادیم. جوردی آلبا بازیکن خطرناکی است. او پشت سر خط دفاعی حرکت می کرد و سانتر او بود که به گل منجر شد. بازی برابر بود و فکر می کنم چند واکنش نشان دادم. در نیمه دوم موقعیت چندانی نداشتند اما ما از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم و سپس گل سوم را به ثمر رساندیم، هرچند که نتو هم چند واکنش خوب داشت.

بازگشت رئال مادرید به مسیر پیروزی

باید در هر بازی برای نشان این باشگاه بجنگیم و بدانیم که نماینده چه تیمی هستیم. دو بازی بد داشتیم و امروز با اشتیاق زیادی به میدان رفتیم. خیلی سخت تمرین کردیم و این کاری است که در هر مسابقه باید انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ خروج مقتدرانه تیم زیدان از بحران در نیوکمپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس

براهیم دیاز سرانجام مراکش را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد.

براهیم دیاز اخیرا تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش بازی کند. دیاز در ابتدا تمایل داشت برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود و منتظر تماس لوئیس دلافوئنته (سرمربی لاروخا) بود، اما پس از ناامیدی از این اتفاق و مواجه شدن با تاخیر و تردید سران فوتبال اسپانیا، به پیشنهاد مراکش پاسخ مثبت داد. هافبک رئال مادرید از طریق پدربزرگ پدری خود (براهیم دیاز عبدالقادر) که در مراکش به دنیا آمده، واجد شرایط بازی برای شیرهای اطلس است. او در هفته اخیر‌ برای اولین بار با پیراهن مراکش به میدان رفت. دیاز در جریان دو بازی دوستانه مقابل آنگولا که با برتری ۱-۰ مراکش خاتمه یافت و موریتانی که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید، برای مراکش به زمین رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!