Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:21:39 GMT

بوحمدان به تراکتور می پیوندد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۴۲۱

بوحمدان به تراکتور می پیوندد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بوحمدان هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن بعد از توافق صورت گرفته توانست رضایت نامه اش را از این باشگاه بگیرد و از سبزپوشان اصفهانی جدا شود.  

بوحمدان مورد توجه باشگاه تراکتور برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال است به همین علت این بازیکن به محض جدایی از ذوب آهن راهی تبریز شد تا  مذاکرات نهایی را با  مسئولان تراکتور برای پیوستن به سرخپوشان تبریزی انجام بدهد و قراردادش را امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حالی که گفته می‌شد قرار است بوحمدان با اکبر ایمانی هافبک تراکتور معاوضه شود، اما علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.  

علیپور در این باره گفت: در فضای مجازی مطرح شده است که مذاکراتی صورت گرفته تا اکبر ایمانی را به باشگاه ذوب آهن بدهیم و بوحمدان را بگیریم، اما من این موضوع را تکذیب می‌کنم. ما با بازیکنی که بار‌ها گفته که همه زندگی ام تراکتور است، به طور حتم بی مهری در حقش نمی‌کنیم. ایمانی بازیکن بزرگی محسوب می‌شود و او متعصب و جنگنده برای تیم تراکتور است. افرادی که این شایعات را رواج می‌دهند هدفشان را نمی‌دانم، اما هر هدفی برای خودشان داشته باشند حداقل تا زمان حضورم در تراکتور این حاشیه‌ها در روند تیمی ما تاثیری نخواهد داشت. ایمانی به همراه سایر بازیکنان دست به دست هم می‌دهند تا دل هواداران را شاد کنند.  

او بیان کرد: بوحمدان مد نظر منصوریان است و در صورتی که شرایط مالی اش را بتوانیم فراهم کنیم و به لحاظ فنی مورد تایید کادر فنی باشد ممکن است این بازیکن به تراکتور اضافه شود، اما پیوستن او به تیم ما هیچ گونه ارتباطی به اکبر ایمانی ندارد.  

بیشتر بخوانید

بوحمدان آخرین خرید لیگ برتری تراکتور

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور حمید بوحمدان تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای سپاهان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال تراکتور در حالی از دقایقی بعد در کمپ بنیان دیزل برگزار خواهد شد که پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور، بعد از چند روز استراحت در اسپانیا صبح امروز به تبریز بازگشت.

سرمربی تراکتور امروز یک جلسه با دستیاران خود خواهد داشت و سپس از ساعت 16 تمرینات تراکتور با سوت او آغاز می‌شود تا تیم تراکتور آماده بازی حساس روز پانزدهم فروردین با سپاهان شود.

میلوش دلتیچ، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین سه بازیکن خارجی اولین نفراتی بودند که در محل تمرین خود را به سرمربی معرفی کردند و بعد از خوش و بش با او آماده شروع کار شدند.

صفا هادی و شجاع خلیل‌زاده از جمله غایبان این جلسه تمرینی هستند که در تیم ملی عراق و ایران حضور دارند.

نکته مهم اینکه احتمال دارد این تمرین غایبان بیشتری داشته باشد اما باید تا ساعت 16 منتظر ماند و دید که کدام نفرات در تمرین حضور خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • اقتصاد به سبک خمس
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)
  • شروع تراکتور برای سال رویایی(عکس)
  • آفریقای جنوبی به محور مخالف آمریکا می‌پیوندد
  • تراکتور برای سپاهان استارت زد