Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:09:31 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۵۰۰

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان، نقش رسانه‌های استان ایلام را در تنویر افکار عمومی مهم دانست و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کنار وحدت و همدلی به شکل بارز و برجسته‌ای توسط رسانه‌های استان ایلام پیگیری می‌شود که نقش سازمان بسیج رسانه استان ایلام در آن غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح مقابله با اراذل و اوباش، افزود: جلسات مختلفی با دادستانی و سایر مراجع قضائی در رابطه با این موضوع برگزار شده و آن جایی که اراذل و اوباش قدرت نمایی و به حریم خصوصی مردم تجاوز کنند، محکم برخورد خواهیم کرد.

پرداخت ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اهالی فرهنگ و هنر ایلام

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در چهل و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: با پایان مرحله اول پرداخت تسهیلات کرونایی بالغ بر پنجاه و پنج میلیارد ریال تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع، ۶۸۶ فقره پرونده و بالغ بر ۹۰۹ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ایلام در سامانه کارا ثبت ‌نام کرده‌اند.

برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌ها در ایلام ممنوع است

 قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد بحران استان ایلام ضمن انتقاد از تعداد زیاد افراد حاضر در جلسه، گفت: امروز مهم‌ترین موضوع بحران استان کرونا است و در این بین دستگاه‌های اجرایی در رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید الگو و پیشگام باشند.

وی یکی از ضعف‌ها و معضلات در بحث کرونا را عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: امروز بسیاری از کارکنان ادارات مبتلا به این بیماری شده‌اند و این نشان می‌دهد که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات به درستی رعایت نشده است.

۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی«دهلران» به سیستم‌های مدرن مجهز شد

عباس احمدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت: در ۶ سال گذشته بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دهلران به سیستم‌های آبیاری مدرن قطره‌ای و زهکشی مجهز شده است.

وی افزود: اراضی زراعی مستعد کشاورزی شهرستان ۱۰۳ هزار هکتار است که از این میزان ۶۷ هزار هکتار آبی و ۳۶ هکتار اراضی دیم است.

حمایت از اقشار ضعیف باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حمایت از اقشار ضعیف باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می شود، گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: در شرایطی که مشکلات اقتصادی فشار زیادی را بر دوش مردم وارد ساخته است، حمایت بیشتر از اقشار ضعیف و نیازمند باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام فرهنگ رسانه سازمان بسیج مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اقشار ضعیف آسیب های اجتماعی استان ایلام هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • جشن برداشت گندم در دهلران
  • برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  •   رژیم صهیونیستی به دنبال پوشاندن شکست خود از طریق سانسور خبری
  • برگزیدگان «ققنوس قلم»، پویش رسانه‌ای یادواره شهدای خبرنگار در غزه
  • تپسل مجری انحصاری تبلیغات در خبرآنلاین شد
  • صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند