Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@23:16:14 GMT

ماجرای فوت یک جوان حین دستگیری پلیس چیست؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۵۹۵

ماجرای فوت یک جوان حین دستگیری پلیس چیست؟

به گزارش صدای ایران، دادستان نظامی استان خراسان رضوی از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضائی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ناجا پلیس تشکیل پرونده دادستان نظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ درویشعلی حسن زاده افزود: در نتیجه بازرسی ها، یکهزار و ۱۶۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

حسن زاده ادامه داد: همچنین در این مدت ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد