Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:56:59 GMT

تحقیقات پلیس پیرامون مرگ مرد جوان در شهرک حجت مشهد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۶۲۳

تحقیقات پلیس پیرامون مرگ مرد جوان در شهرک حجت مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تحقیقات پیرامون مرگ مرد جوان در شهرک حجت مشهد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد کاظم تقوی با اعلام خبر تحقیقات برای پیگیری پرونده مرگ مرد جوان در شهرک حجت مشهد، در این رابطه اظهار کرد: در پی ارسال گزارش مرگ  مردی جوان  و انتشار تصاویری از زمان دستگیری متهم با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، به محض دریافت گزارش  و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، دستورات ویژه به رئیس بازرسی پلیس استان  برای پیگیری سریع پرونده  و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: موضوع به صورت ویژه بررسی و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ورود دادستان نظامی ‌خراسان رضوی به مرگ یک جوان در جریان دستگیری‌

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث پلیس حوادث پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد