Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما گل های روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا، سه امتیاز بازی را نصیب قرمزها کرد.
به گزارش آریا، دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که تکل فابینیو روی پای مک برنی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته داور برای تایید این تصمیم از VAR استفاده کرد اما حتی در تصاویر هم تردیدهایی در مورد درستی این تصمیم وجود داشت.
ساندر برگ پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت آلیسون، دروازه لیورپول را باز کرد. بعد از این گل هم حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. تا اینکه در دقیقه 41، لیورپول روی یکی از معدود فرصت هایش در نیمه اول به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا مانه با ضربه سر دروازه شفیلد را تهدید کرد که آروم رمسدیل توپ را برگشت داد. ولی توپ برگشتی مقابل فیرمینو قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد. لیورپولی ها خیلی زود می توانستند به گل دوم برسند اما واکنش به موقع رمسدیل، مانع از باز شدن دروازه شفیلد شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.
نیمه دوم را شفیلد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، بالداک فرصت داشت که با یک ضربه والی دروازه لیورپول را باز کند اما توپ در بین راه به مدافعان برخورد  کرد و به کرنر رفت. پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست بگیرند اما برتری آنها به موقعیت ویژه ای منجر نشد. در دقیقه 62 این محمد صلاح بود که روی ارسال الکساندر آرنولد دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپپذیرفت. اما قرمزها سرانجام در دقیقه 64 به گل برتری رسیدند. این بار روی ارسال مانه از سمت چپ بود که ژوتا به جاگیری مناسب و ضربه سری دقیق، کار را تمام کرد.
تیم میهمان که همه چیز را از دست رفته می دید، در ادامه پیش کشید اما این لیورپول بود که نزدیک بود در دقیقه 82 به گل سوم برسد اما ضربه چیپ صلاح با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازیکنان شفیلد در دقایق پایانی هم تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به پایان رسید.

- بایرن مونیخ به لطف درخشش لواندوفسکی توانست مقابل آینتراخت فرانکفورت به بردی پرگل برسد اما مصدومیت شدید آلفونسو دیویس کمی از شیرینی این برد کاست. بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مطابق انتظار با پیروزی شاگردان فلیک به پایان رسید و اولین شکست فصل فرانکفورت به ثبت رسید. در ابتدای بازی و دقیقه سه، آلفونسو دیویس که بدون توپ در حال حرکت بود، ناگهان پایش به شکل بدی پیچ خورد و به خاطر این مصدومیت شدید، جایش را به لوکاس هرناندز داد. در ادامه با هت تریک روبرت لواندوفسکی، گل تماشایی لروی سانه و گل دقایق آخر جمال موسیالا، بایرن مونیخ توانست در این مسابقه با نتیجه 5-0 پیروز شود و در رده دوم بوندسلیگا باقی ماند.

- اتلتیکو مادرید در هفته هفتم لالیگا میزبان رئال بتیس بود. در چارچوب هفته هفتم فصل 21-2020 لالیگا، دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با نتیجه 2-0 پیروز شد. مارتین مونتویا از رئال بتیس در دقیقه 74 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل خطا روی بازیکن آخر، اخراج شد. یانیک کاراسکو نیز در دقیقه 83 مصدوم شد و جای خود را به ویتولو داد.
اتلتیکو مادرید 1-0 رئال بتیس؛ مارکوس یورنته 46`: با شروع نیمه دوم اتلتیکو مادرید حمله سریعی را ترتیب داد و یک پرتاب گرفت. توپ به هرموسو پاس داده شد و هرموسو نیز توپ را به یورنته پاس داد. یورنته وارد محوطه جریمه شد و به خوبی مدافع بتیس را جا گذاشت و از زاویه بسته توپ را در دروازه بتیس جای داد.
اتلتیکو مادرید 2-0 رئال بتیس؛ لوییس سوارز 1+90`: ضد حمله سریع اتلتیکو مادرید با لوییس سوارز باعث شد تا مدافعین بتیس جا بمانند و لوییس سوارز در محوطه جریمه توپ را به لودی پاس داد، این بازیکن تا نزدیکی خط عرضی زمین پیش رفت و توپ را مجدداً به سوارز پاس داد و این بازیکن نیز به راحتی توپ را تبدیل به گل کرد.

- پاری سن ژرمن حداقل تا فردا و پیش از بازی لیل با نیس، صدرنشین فرانسه شد. نیمار در یک نمایش عالی، هر بار که اراده کرد خط دفاعی دیژون را به هم ریخت و دو پاس گل ثبت کرد. از هفته هشتم رقابت های لیگ 1 فرانسه، دو تیم پاری سن ژرمن و دیژون از ساعت 22:30 در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. شاگردان توماس توخل با این پیروزی در جدول 18 امتیازی شدند و با 1 بازی بیشتر و 1 امتیاز بیشتر نسبت به لیل 17 امتیازی، صدرنشین شدند. لیل فردا باید به مصاف نیس برود.
دقیقه 3، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: روی ارسال میشل باکر از کناره زمین، مویزه کین جلوتر از پانزو توپ را کنترل کرد و با یک ضربه والی پای راست دروازه را باز کرد.
دقیقه 23، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: پس از کرنر دیژون، پاری سن ژرمن در یک ضد حمله سریع به گل رسید. سارابیا، نیمار را از کناره زمین راه انداخت و ستاره برزیلی پس از حرکت فوق العاده و از پیشِ رو برداشتن دو بازیکن، پاس بسیار خوبی برای مویزه کین مهیا کرد و مهاجم ایتالیا دروازه خالی را باز کرد.
دقیقه 82، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: باز هم نیمار با یک حرکت سریع، خط دفاعی دیژون را عقب انداخت و پاس او در محوطه جریمه با ضربه ام باپه وارد دروازه شد.
دقیقه 88، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: نیمار یک بار دیگر خط دفاعی دیژون را به هم ریخت. سارابیا توپ را از نیمار دریافت کرد و آن را برای ام باپه ارسال کرد و مهاجم فرانسوی به راحتی دروازه را باز کرد.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول شفیلد بایرن مونیخ پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمد عباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

صعود افغانستان به یک چهارم نهایی

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار شد تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085810

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها