Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب نورماگومدوف در حالی از دنیای مبارزات رزمی خداحافظی کرد که با پیروزی برابر جاستین گیجی به بهترین مبارز تاریخ UFC تبدیل شد.

یکی از موردانتظارترین مبارزات امسال سازمان UFC با پیروزی حبیب نورماگومدوف برابر جاستین گیجی و بازنشستگی از حبیب از هنرهای رزمی ترکیبی به پایان رسید.

ساعاتی پیش حبیب نورماگومدوف موفق شد در راند دوم از طریق سابمیشن برابر جاستین گیچی به پیروزی برسد و به قهرمان بلامنازع دسته سبک وزن این سازمان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورماگومدوف که تا قبل از این مبارزه 28 پیروزی در MMA ثبت کرده بود و متحمل هیچ شکستی نشده بود اعلام کرد پس درگذشت پدرش یعنی عبدالمناف نورماگومدوف دیگر هرگز به اکتاگون برنمی گردد. حبیب حالا بهترین مبارز سازمان UFC از نظر رکورد برد و باخت است. به گزارش طرفداری، حبیب نورماگومدوف پس از این مبارزه گفت:

شکر خدا. خدا به من همه چیز داد. ممنونم از این بچه‌ها (تیم مربیان نورماگومدوف) که بیشتر از 10 سال کنار من و پدرم بودند. عاشق مربی و تیمم هستم. امروز می خواهم بگویم که این آخرین مبارزه من بود. امکان ندارم بدون پدرم به مبارزات بازگردم. زمانی که UFC درباره مبارزه با جاستین گیجی با من  تماس گرفت بعد از فوت پدرم بود. سه روز با مادرم صحبت کردم. او نمی خواست بدون پدرم مبارزه کنم اما به او قول دادم این آخرین مبارزه ام خواهد بود و اگر حرفی بزنم به آن عمل خواهم کرد. این آخرین مبارزه من بود.

امکان ندارد بدون پدرم به UFC برگردم؛ تبدیل شدن به بهترین مبارز UFC رویای او بود

تنها یک درخواست از UFC داشتم و می خواستم برای من یک مبارزه تعیین کنند تا به بهترین مبارز سازمان (بهترین رکورد)، قهرمان بلامنازع سبک وزن و بهترین مبارز سبک وزن با 13 پیروزی و 0 شکست تبدیل شوم. 13 پیروزی در UFC و 29 پیروزی در تمام دوران حرفه ای هنرهای رزمی ترکیبی. از مدیران یو اف سی تشکر می کنم که در طول پاندمی کرونا مبارزات را ادامه دادند. از جاستین گیجی هم ممنونم. جاستین در سال 2016 وقتی وزن کم کردم کمک بزرگی به من کردی! نزدیک پدر و مادرت باش چون هرگز نمی دانی فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. تبدیل شدن به بهترین مبارز UFC رویای پدرم بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حبیب نورماگومدوف آخرین مبارزه بهترین مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کلاهبرداری با شگرد اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی، گفت: با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن این کارت‌ مشخص می شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبداله چولکی افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • ویدیو | پشیمانی بعد از کتک خوردن؛ عذرخواهی علی هیبتی بعد از لگد زدن به مجری زن مبارزه MMA
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید