Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بازار خودرو که از هفته گذشته استارت کاهش قیمت را زده بود با آغاز هفته جدید تبات قیمت ها را تجربه می کند به گونه ای که قیمت انواع خودروهای پراید از چهارشنبه گذشته تاکنون ثابتمانده است و در حال حاضر پراید ۱۱۱ نزدیک به ۱۳۶ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۱ نیز ۱۱۸ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۲ در حال حاضر ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز امروز ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان خودروهای مونتاژ اما ثبات قیمت کمتری دیده می شود و اکثر خودروهای مونتاژ از هفته گذشته تاکنون کاهش قیمت را تجربه می کنند و در حالی که قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ طی چند روز اخیر بر روی ۱ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان ثابت مانده است قیمت مدل ۹۸ این خودرو امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان اعلام شده است و سوزوکی گراند ویتارا نیز امروز کاهش قیمت اندکی را تجربه کرده است و این خودرو از یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان رسیده است و سیتروئن سی ۳ نیز از یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

در کنار خودروهای مونتاژ قیمت خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک که طی چند هفته اخیر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است از ۴۹۴ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز در حالی امروز ۴۹۸ میلیون تومان اعلام شده است که این خودرو هفته گذشته ۵۰۴ میلیون تومان قیمت داشته است.

در بین انواع خودروهای گروه تیبا اما از هفته گذشته تاکنون ثبات قیمت ها به چشم می خورد به گونه ای که تیبا هاچ بک ای ایکس طی چند روز ایژخیر بر روی ۱۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است و هاچ بک پلاس نیز امروز ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صندوقدار اس ایکس نیز امروز ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودرو دنا معمولی نیز طی چند روز گذشته بر روی ۳۱۴ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت دنا پلاس دنده ای توربو نیز طی چند روز اخیر بر روی ۴۸۳ میلیون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده ای ساده طی چند روز گذشته بر روی ۴۰۱ میلیون تومان ثابت مانده است.

ساینا ای ایکس دنده ای و ساینا پلاس دنده ای نیز طی چند روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند و این دو خودرو در حال حاضر به ترتیب ۱۵۲ و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت انواع پراید

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو میلیون تومان ثابت مانده میلیون تومان قیمت تومان رسیده هفته گذشته طی چند روز نیز امروز دنده ای بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کاهشی گزارش می‌شود. البته شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو بیشتر بوده و خودروهای سایر شرکت‌ها غالباً با ثبات گزارش می‌شود.

گرچه کلیت بازار نزولی به نظر می‌رسد، اما در این میان خودروهایی پیدا می‌شوند که از ابتدای امروز، افزایش قیمت عجیب‌وغریبی نسبت به روز گذشته دارند.

برای مثال بهمن G۹ یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور محسوب می‌شود که اخیراً وارد بازار شده و از ابتدای روز جاری رشد قیمتی بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و به نرخ سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

افت قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز به مراتب بیشتر از مونتاژی‌ها گزارش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار بوده که از ابتدای روز جاری پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو نیز افت ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده و به نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب کمتر از خودروهای داخلی نوسان دارد.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود از صبح امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کد خبر 846559 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳