Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:45:47 GMT

تعویق یک انتخاب برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۸۳۵

تعویق یک انتخاب برای پرسپولیس

انتخاب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به تعویق افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که قرار بود در روزهای پیش رو، انتاخب مدیر روابط عمومی جدید پرسپولیس وارد فاز جدی‌تری شود و از بین گزینه ها، انتخاب نهایی توسط مدیریت باشگاه انجام شود، استعفای مهدی رسول‌پناه از سمتش این موضوع را تا انجام سرپرست جدید برای پرسپولیس به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است فرخ حسابی مدیر روابط عمومی که اخیرا برای پرسپولیس انتخاب شده بود، چند روز پیش از سمت خود استعفا کرد و هنوز جانشین او معرفی نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: در پی بارندگی اخیر حجم آب ورودی به سد‌های استان از ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون متر مکعب بود و آب ذخیره شده در سد‌های استان در حال حاضر حدود ۱۴۲ میلیون مترمکعب می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سینا روزبهانی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان در مصاحبه اي گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، میزان بارندگی در سال آبی جاری اخیر ۲/۹۸ میلیمتر است که نسبت به مشابه بلند مدت تا این تاریخ ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته میزان بارش‌ها ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: حجم سد‌های استان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۲۴/۵۶۹ میلیون مترمکعب است که تا ۳ اردیبهشت سال جاری ۲۵ درصد حجم پرشدگی سد‌های استان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‎‌ای کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ٤ سد در حال بهره‌برداری وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات سد جیرفت ۲۸ درصد، سد تنگوئیه سیرجان ۱۰ درصد، سد شهید سلیمانی بافت ۳۱ درصد و سد نساء ۲۱ درصد ذخیره آب دارند.

روزبهانی در خصوص دلایل تاثیر اندک بارش‌های اخیر بر روی افزایش حجم سد‌های استان گفت: در برخی موارد بارندگی‌ها در پایین دست سد‌های استان رخ داد و در نتیجه سیلاب حاصله به سد‌های استان وارد نشد. 

وی افزود: در برخی موارد نیز بند‌های بالادست سد‌های استان کرمان بخشی از آب را در خود ذخیره می‌کنند که ضروری است آب ذخیره شده در این بند‌ها پس از ته‌نشینی و رسوب‌گیری به سمت سد‌ها هدایت گردد.

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند