Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه امشب در توییتی نوشت: افغانستان عزیز بار دیگر زخمی تروریسم کور شد. دانش آموزان افغانستانی قربانی خشونت کریه و جنگ بی پایانی شدند که هرگز آن را انتخاب نکرده بودند.

وی در ادامه آورده است: جمهوری اسلامی ایران این جنایت هولناک را به شدت محکوم نموده و به ملت و دولت افغانستان تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده در پایان نوشت: امشب ‎ایران، ‎داغدار افغانستان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد به تبیین دستاوردها و ثمرات موشک باران ایران به پایگاه های تروریسم رژیم صهیونیستی گفت: حرکت ایران اسلامی، دفاعی و در پاسخ به جنایات آنان بود که شهادت ۱۸ افسر و مستعار نظامی ما در ۶ماه جنگ غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، تنها بخشی از آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: قبل از پاسخ موشکی، رهبر معظم انقلاب بطور واضح و شفاف این تنبیه و پاسخ کوبنده را اعلام کردند ولی رژیم صهیونیستی با وجود استفاده از توان پدافندی آمریکا و حامیان اروپایی اش، نتوانست جلوی موشک های ایران را بگیرد و اکنون به گوش باشد کوچکترین حرکتی با جوابی کوبنده تر روبرو خواهد شد.

خطیب جمعه بجنورد، گفت: این پیروزی، سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی و همدستانش بود.

حجت السلام والمسلمین نوری با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی فراجا گفت: عفت، از اصول اخلاقی هر جامعه ای است و حفظ آن باعث استحکام و حفظ روابط خانوادگی،بهداشت روانی جامعه، عزت زنان و مادران در خانواده می شود.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به تعیین تکلیف ۳۰ مجموعه برای انجام رسالت خود در حفظ حجاب و عفاف جامعه افزود:کسی که قرآن ،دین و اهل بیت را قبول دارد باید از فاطمه زهرا الگوبرداری کند نه از الگوهای غربی و جعلی و ماهواره ای چرا که به نفع خانواده و جامعه خواهد بود.

در پایان، نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، شادمانی خود از پیروزی رزمندگان اسلام را ابراز و از شهامت و افتخار آفرینی آنان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد