Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:18:00 GMT

چین انعطاف‌پذیری نرخ یوآن را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۹۰۱

چین انعطاف‌پذیری نرخ یوآن را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، یی گانگ، رئیس بانک مرکزی چین گفت پکن انعطاف‌پذیرتری نرخ یوآن را افزایش خواهد داد و محدودیت‌های استفاده فرامرزی یوآن را بر می‌دارد.

یی گفت: چنین اقداماتی برای باز کردن بیش از پیش درهای صنعت خدمات مالی چین لازم است.

او ادامه داد: چین انعطاف‌پذیرتری نرخ یوآن را افزایش خواهد داد و اجازه می‌دهد نرخ تبادل نقش پررنگ‌تری داشته و تثبیت‌کننده اقتصاد کلان و توازن پرداخت‌های بین‌المللی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برای تقویت جهانی‌سازی یوآن چین زیرساخت‌ها برای استفاده فرامرزی از یوآن را بیش از گذشته تقویت خواهد کرد.

کد خبر 5055698

منبع: مهر

کلیدواژه: یوآن چین چین بانک مرکزی چین بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس بازار سهام بازار سرمایه فولاد تولید نفت وزارت نیرو قیمت یورو قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مسئولیت‌پذیری فراجا/ برخی مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در زمینه مطرح شدن مسائلی در خصوص اقدام فراجا در «طرح نور» گفت: بعد از انتشار اطلاعیه فراجا و روشن شدن ابعاد مسئله، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند، باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسئولیت‌پذیری فراجا در صدور اطلاعیه و پذیرش مراقبت بیشتر، نشان داد مخاطب تذکر رهبر عزیز انقلاب کجا بود. رئیس جمهور نیز در همین مدت در چند نوبت به مسئولان امر همین تذکر را داده بودند.

وی افزود: در این چند روز تا صدور اطلاعیه فراجا برخی عناصر رسانه‌ای و یا وابستگان به جریانهای سیاسی، غیرمسئولانه نوک پیکان انتقاد را متوجه دولت کرده و تلاش کردند با ایراد اتهام خط اختلاف را دنبال کنند. البته موضع دولت در این چند روز با توجه به توصیه‌ها و تبعیت از تدابیر عالی نظام در حفظ آرامش و انسجام، سکوت بود.

خلجی تاکید کرد: حالا که با اطلاعیه فراجا ابعاد مسأله روشن شد، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند، باشند. ‏همه ارکان باید توجه کنند که اولویت اصلی کشور حفظ آرامش و انسجام و تلاش و کمک برای حل مشکلات مردم است.

کد خبر 746067

دیگر خبرها

  • تقدیر از مسئولیت‌پذیری فراجا/ برخی مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • اختراع ماده عجیبی که با ضربه زدن، سخت‌تر می‌شود