Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@10:13:05 GMT

سوسکی که تحمل وزن اتوبوس را دارد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۹۵۷

سوسکی که تحمل وزن اتوبوس را دارد

سوسک آهنی گنبدی نوعی سوسک است که با پوشش زره‌ای مانند توانایی تحمل ۳۹ هزار برابر وزن خود را دارد.   خبرگزاری میزان _ گاردین در اینستاگرام نوشت: سوسک آهنی در صورت عبور ماشین از رویش می‌تواند سنگینی ماشین را تحمل کند و زنده بماند.   اما چطور این اتفاق می‌افتد؟   محققان دانشگاه کالیفرنیا توضیح داده اند که پوشش بال سوسک با هم ترکیب شده و زره‌ای سیاه و ظریف ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر به آن کمک می‌کند تا در حدود ۳۹ هزار برابر وزن بدن خود را تحمل کند و زنده بماند. توانایی این سوسک برابر است با تقریباً یک انسان ۹۰ کیلوگرمی که می‌تواند وزنی حدود ۲۸۰ اتوبوس دوطبقه را تحمل کند.   بیشتر بخوانید: تاپیر، باغبان جنگل   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: حیوان سوسک وزن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حیوان سوسک وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که دوست ندارد در لیگ برتر باقی بماند!

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان آبادانی با وجود اینکه از سوی هواداران خود هنوز حمایت می‌شوند و امیدهایی برای بقا در لیگ برتر دارند، اما کارشان بسیار دشوار شده است.

صنعت نفت روز گذشته مقابل ملوان هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا همچنان 13 امتیازی باقی بماند و در قعرجدول رده‌بندی لیگ قرار داشته باشد. اتفاقی که در فاصله 9 هفته تا پایان مسابقات لیگ کار این تیم را برای بقا بسیار سخت نشان می‌دهد.

نفتی‌ها در 11 بازی گذشته خود هیچ بردی به دست نیاوردند و از این بازی 8 باخت و سه مساوی کسب کردند که شرایط وخیم این تیم را نشان می‌دهد. جالب اینکه از ابتدای فصل 12 بازی نفت در آبادان برگزار شده اما در هیچ کدام از این مسابقات هم بردی حاصل نشده است.

تیمی که با 33 گل خورده بیشتر از هر تیم دیگری دروازه‌اش باز شده، حالا زمان زیادی برای جبران نتایج ندارد. نفت آبادان هنوز روی کاغذ برای بقا شانس دارد، اما با ادامه روند کنونی بعید است اتفاق خاصی برای آنها بیفتد و شاید اینطور در فضای فوتبال تصور شود که صنعت نفت گزینه اصلی سقوط به دسته پایین تر است.

دیگر خبرها

  • مردم آلمان معتقدند ارتش کشورشان قادر به دفاع از آنها نیست
  • ثبت ۳۲ هزار تردد از مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • مطالبات شورایاران و اعضای شورا ۶ برابر بودجه شهرداری قزوین است
  • تیمی که دوست ندارد در لیگ برتر باقی بماند!
  • ژاوی تبدیل به یک آدم غیر قابل تحمل شده!
  • ۲۸ اسفند در دنیای علم چه خبر؟
  • جابجایی حدود ۲۰هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۳۲ رأس دام زنده قاچاق از یک خودرو در بندرعباس
  • جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی جداول و گاردریل‌های تهران/ تعداد واگن های مترو به دو برابر ظرفیت ۲۵ سال اخیر می‌رسد