Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فرجی به دانشجو گفت: برای ضبط لوکیش‌های مربوط به قومیت جدید سریال «نون خ 3» به مناطق شمالی کشور سفر خواهیم کرد همچنین بخشی از کار تصویربرداری این مجموعه هم در تهران دنبال خواهد شد.

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال «نون خ3» که این روزها همراه با سعید آقاخانی در غرب کشور مشغول آماده سازی سریال نوروزی شبکه یک سیما است در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو از روند ساخت این سریال اینچنین گفت: هم اکنون گروه تولید مجموعه «نون خ3» در این روزهای سخت کرونایی به شدت مشغول گذراندن مراحل تصویربرداری این سریال در سرمای غرب کشور هستند و تاکنون حدود 20 درصد از کار تصویربرداری «نون خ 3» را پشت سر گذرانده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص تفاوت های اصلی «نون خ 3» با «نون خ 2» گفت: در سری دوم سریال «نون خ» بیشتر لوکیشن ها در مناطق غربی کشور ضبط و تولید شد اما در فصل سوم «نون خ» یک شگفتانه ای برای مخاطبان داریم و آن اضافه شدن قومیتی در سریال است .

 وی افزود: درباره جزئیات این موضوع فقط می توانم بگویم  برای ضبط لوکیش های مربوط به قومیت جدید سریال «نون خ 3» به مناطق شمالی کشور سفر خواهیم کرد همچنین بخشی از کار تصویربرداری این مجموعه هم در تهران دنبال خواهد شد.

مهدی فرجی درباره تغییرات مهم سریال« نون خ3» در مورد بازیگران مجموعه گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده، حضور اکبر عبدی و بازگشت علی صادقی از مهم ترین اتفاقات سریال در حوزه بازیگری است و از هم اکنون بسیاری از رسانه ها و مخاطبان کنجکاوی های فراوانی در خصوص نقش آقای عبدی دارند که اگر اجازه بدهید درباره جزئیات این موضوع بیشتر از  این اظهار نظرم نکنم .

تهیه کننده «نون خ 3» در ادامه در خصوص شرایط تولید سریال در دوران کرونایی گفت: از آنجا که بخش اعظمی از فصل دوم سریال «نون خ» را در اوج شیوع ویروس کرونا ضبط کرده بودیم، به یک تجربه مناسب و البته نفسگیر دست پیدا کرده بودیم که این تجربیات تا حدود زیادی این روزها در تولید فصل سوم سریال به کارمان می آید.

وی در ادامه خاظرنشان کرد: همانظور که می دانید، شیوع ویروس کرونا در این روزها به بدترین حالت ممکن خود رسیده اسدت و شرایط تولید  سریال هم بسیار سخت شده است اما عوامل سریال «نون خ 3» در تمامی لحظات تولید مجموعه ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقدام به زدن ماسک می کنند و فقط بازیگران جلوی دوربین ماسک خود را بر می‌دارند که خدا را شکر تا این لحظه هیچ مشکلی برای هیچ کدام از عوامل بوجود نیامده و امیدوارم با چکاب روزانه ای که از تمامی عوامل میشود تا پایان کار تصویربرداری هیچ اتفاق تلخی برای کسی رخ ندهد.

مهدی فرجی در پایان گفت: در این شرایط، مدافعان سلامت با از خودگذشتگی فراوان در صحنه های مبارزه با ویروس کرونا حضوری فداکارانه دارند و عوامل سریال «نون خ 3» هم با تاسی از مدافعان سلامت، جوانمردانه پای کار آمده اند و همه خطرات احتمالی را به جان خود خریده اند تا برای نوروز 1400 هر طور که شده این سریال طنز را به آنتن برسانند تا در شاد کردن دل مردم  در این شرایط سخت سهم بسزایی ایفا کنند.

گفتنی است، سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند، همچنین فصل سوم سریال نون.خ در 15 قسمت برای پخش در نوروز 1400 از شبکه اول سیما ساخته می‌شود .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نون خ 3 سعید آقاخانی اکبر عبدی کار تصویربرداری مهدی فرجی نون خ 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم