Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی واقعیت اتفاقی که برای کشور در حال روی دادن است را نمی‌داند.

 «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی هیچ برنامه‌ای ندارد.بیشتر بخوانید: ترامپ: حرف‌های اوباما تبلیغ انتخاباتی برای من بودوی که در تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا و در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها صحبت می‌کرد، گفت: «وی (ترامپ) برنامه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی حتی واقعیت چیزی که در سراسر کشور درباره همه گیری ویروس کرونا در حال اتفاق افتادن است را نمی‌داند.»

اوباما در ادامه سخنانش گفت: «دونالد ترامپ با ریاست جمهوری همانند یک نمایش برای جلب توجه‌ها به خود رفتار می‌کند.»

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد: «چیزی که ما طی این ۱۰ روز آینده انجام خواهیم داد برای دهه‌های آینده مهم خواهد بود.»

اوباما بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) نیز در سخنرانی در حمایت از نامزدی «جو بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد و گفت: «ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین کرده یا آنکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آتی هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.» لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اوباما ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور چین بر اهمیت روابط پکن و واشنگتن تاکید کرد.

«شی جین پینگ» رییس جمهور چین روز چهارشنبه در دیدار با تجار اعلام کرد که ماهیت روابط چین و آمریکا نه تنها بر رفاه مردم هر دو کشور، بلکه بر آینده بشریت نیز تأثیرگذار است.

تلویزیون مرکزی چین به نقل از گفته رییس جمهور چین گزارش داد که همکاری یا مقابله چین و آمریکا رفاه مردم هر دو کشور و همچنین آینده و سرنوشت را متاثر می سازد.

رییس جمهور چین تاکید کرد که مادامی که دو طرف یکدیگر را به عنوان شریک بنگرند، به منافع یکدیگر احترام بگذارند، همزیستی مسالمت آمیز در پیش بگیرند و با یکدیگر همکاری کنند، روابط دو کشور بهبود خواهد یافت.

کد خبر 6063833

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد