Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد کلاس‌های غیراستاندارد در ابتدای سال ۹۸ در استان مرکزی ۲ هزار و ۱۸۸ کلاس بوده که در این مدت، ۱۸۱ کلاس با بخاری هرمتیک، ۲۱۹ کلاس با استفاده از حرارت مرکزی و یا پکیج استاندارد سازی شده است.

وی بیان کرد: سیستم گرمایشی تمام خوابگاه‌های دانش‌آموزی مدارس شبانه‌روزی استان مرکزی انجام شده و هم‌اکنون هیچ خوابگاه دانش‌آموزی سیستم گرمایشی غیراستاندارد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال، ۲۳ طرح با ۱۹۰ کلاس و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۸۱ متر مربع به آموزش و پرورش تحویل شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل، ۹۵ درصد افزایش داشته است.

محمدی بیان کرد: ۱۲ طرح با ۸۴ کلاس و ۱۲ هزار و ۸۲ متر مربع زیربنا نیز در دست اجرا است که پیش‌بینی شده این طرح‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسد.

وی اظهار داشت: از ۳۵ طرح نوسازی مدارس امسال این استان، ۳۱ طرح آموزشی، ۲ طرح سالن ورزشی، یک طرح استخر دانش‌آموزی و یک طرح نمازخانه و کتابخانه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اضافه کرد: پارسال در مجموع ۲۶ طرح با ۱۴۰ کلاس و ۱۹ هزار و هشت متر مربع ایجاد و تحویل آموزش و پرورش استان مرکزی شد که از این تعداد ۱۹ طرح آموزشی، چهار طرح سالن ورزشی، ۱ طرح کانون و ۲ طرح نمازخانه و کتابخانه بود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز به تحصیل اشتغال دارند.

برچسب‌ها مدارس اراک سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان مرکزی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اراک سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان مرکزی دانش آموزان مدارس اراک سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان مرکزی دانش آموزان اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است

بهزاد محمدی خلفلو اظهار کرد: در دولت سیزدهم جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحد‌های آموزشی در جریان است.

او خاطرنشان کرد: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد و در ابتدای سالتحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند، افزود: وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت‌های مردمی در فضا‌های تحویلی سال گذشته مطلوب است و استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می‌بالد و همواره از چهره‌هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می‌شود.

محمدی خلفلو ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا پروژه‌های نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدفگذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث پروژه‌ها از محل مسئولیت اجتماعی نهاد‌های مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.

او بیان کرد: در حال حاضر ۷۳ پروژه خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان